Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og min daværende kjæreste hadde en lys fremtid. Vi flyttet sammen etter 9 mnd og bodde ikke sammen lengre enn 3-4 mnd før det ble slutt. Dette kom helt ut av det blå for min del, når jeg var på mitt lykkeligste med denne mannen.

Han forklarte at han behøvde en pause og at han gjerne ville finne tilbake til meg igjen. Jeg for min del mente at pause ikke var veien å gå om man virkelig ønsket å jobbe med forholdet for å få det til å fungere. Denne pausen førte selvsakt til et brudd, men han har hele veien ment at han kom til å angre seg og at han gjerne ville ha meg, han bare klarte ikke å være sammen med meg akkurat nå.

Det ene har ført til det andre og vi har kranglet en del etter bruddet. Mest pga sjalusi fra begge sider hvor vi begge er redde for at den andre skal finne seg noen. Han vil helst ikke at jeg skal kontakte han og er heller ikke intressert i å treffe meg for å se om vi virkelig har noe å redde her. For tiden er han egentlig bare grinete og driver bare på med fyll og fest og poengterer stadig at han ikke har tid til å verken snakke med meg eller treffes.

Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? For meg virker dette bruddet egentlig litt uoppklart og ikke helt endelig. Samtidig som vi er enige om at det er helt slutt. Jeg har vanskeligheter med å forholde meg til dette. Burde jeg virkelig vente på han?

Anonymous poster hash: d5f2e...b24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skal du det? Han er ikke klar for det samme som deg, det viser han på hele måten han oppfører seg på. Gå videre, si du ikke gidder mer og men det, hvem vet? Kanskje han en dag innser hvilken feil han har gjort ;)

Anonymous poster hash: c27a7...812

Skrevet

Jeg syns tvert i mot at det virker ganske oppklart og endelig? Han stikker av etter et knapt år for å prioritere fyll og fanteri og nå vil han verken ha kontakt med deg eller treffes..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skal du det? Han er ikke klar for det samme som deg, det viser han på hele måten han oppfører seg på. Gå videre, si du ikke gidder mer og men det, hvem vet? Kanskje han en dag innser hvilken feil han har gjort ;)

Jeg ga utrykk for at jeg ville vente i starten, men da synes jeg ikke at han satt pris på dette. Etterhvert når jeg sa at jeg ikke årket å vente lenger ble han sur og grinete. Nå er det plutselig JEG som må gi HAN rom til å komme seg over dette. Det gir ingen mening for meg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga utrykk for at jeg ville vente i starten, men da synes jeg ikke at han satt pris på dette. Etterhvert når jeg sa at jeg ikke årket å vente lenger ble han sur og grinete. Nå er det plutselig JEG som må gi HAN rom til å komme seg over dette. Det gir ingen mening for meg..

Han er ikke tilfeldigvis en bortskjemt mammagutt? :)

Anonymous poster hash: 2d0f6...f24

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke tilfeldigvis en bortskjemt mammagutt? :)

Det kan helt sikkert stemme :) han har iallefall flyttet hjem for der er det enkelt å greit å være :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan helt sikkert stemme :) han har iallefall flyttet hjem for der er det enkelt å greit å være :)

Nemlig... Du trenger ikke en mammagutt, du trenger en mann. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nemlig... Du trenger ikke en mammagutt, du trenger en mann. ;)

Nei, jeg maste nok litt mye på han når vi bodde sammen, men det er jo fordi at jeg gjerne vil at huset skal se rent å pent ut og ikke som en svinesti som bare JEG må fikse opp i. Samtidig er det vanskelig å la vær å bagatellisere dette når jeg elsker han så mye som jeg gjør. For det er helt klar mangle fler positive sider enn negative :)

Skrevet

Nei, jeg maste nok litt mye på han når vi bodde sammen, men det er jo fordi at jeg gjerne vil at huset skal se rent å pent ut og ikke som en svinesti som bare JEG må fikse opp i. Samtidig er det vanskelig å la vær å bagatellisere dette når jeg elsker han så mye som jeg gjør. For det er helt klar mangle fler positive sider enn negative :)

Du må bare jobbe med deg selv og komme over han.

Hjelper ikke at du elsker han når han holder på sånn.

Unngå kontakt med han, blokker han på facebook, og kom deg videre.

Så lenge du sitter på gjerdet og åpner for at han kan komme tilbake senere, så trenger han jo ikke anstrenge seg i det hele tatt.

Gjest Kasøblå
Skrevet

Ikke lytt til det han sier, se på det han gjør i handling.

Beklager, men du må nok videre:/

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ha sex med andre. Slik tolker jeg det iallefall. Han holder deg på gress fordi han innser du er en flott dame han gjerne skulle hatt og ikke vil dele med andre. Skal du la han få lov til dette?

Hei, ts her! Nei jeg har sendt han en melding hvor jeg har forklart veldi konkret at jeg ikke venter på han, men at jeg går vidre med livet mitt og at jeg ønsker han alt godt og at jeg håper han har det fint :)

Fra min side er dette litt strategisk nettopp fordi at jeg hele veien har vært klar på at jeg vil ha han tilbake og at dette tilsynelatende ikke har noe betydning for han. Men da han fikk denne meldingen var han lei seg, men han forsto at det måtte være slik.

Jeg har det vondt, men det behøver ikke han å få greier på :) og med litt hjelp fra dere her inne, tok jeg valget å bestemte meg for å lukke den døren. Jeg fikk et litt annet perspektiv på ting :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, dette må jeg si var imponerende!:D Sånn skal det låte!:) Utrolig stilig å se at du har såpass god innsikt og tolket det så modent. :blomst::blomst:

Tusen takk! Selv om det er sårt så ønsker jeg han likevel alt godt her i livet :) håper også denne tråden kan være til hjelp for andre :)

AnonymBruker
Skrevet

Wow, dette får du respekt av meg for hehe! Var i samme båt selv, dum nok til å ta han tilbake alt for mange ganger. Du har det sikkert ikke godt nå, men dette greier du. Jeg føler nå etter 2 måneder at jeg er fri, for bra for han og ikke bekymret for å være alene ;) stå på !

Skrevet

Wow, dette får du respekt av meg for hehe! Var i samme båt selv, dum nok til å ta han tilbake alt for mange ganger. Du har det sikkert ikke godt nå, men dette greier du. Jeg føler nå etter 2 måneder at jeg er fri, for bra for han og ikke bekymret for å være alene ;) stå på !

Tusen takk!:) jeg har ikke snakket med han på mange dager. Det kommer bare til et punkt hvor man ikke kan finne seg i hva som helst. Hadde han hatt lyst å være sammen med meg, hadde han også vært sammen med meg. Å om han ikke ser hva han går glipp av på denne fronten, så får det blir hans problem :) jeg håper bare han blir lykkelig med valget sitt. For jeg mener sterkt at man alltid skal gjøre det som gjør deg lykkelig :) ja, det er vondt nå.. Det er til tider uutholdelig, men andre har klart det og da klarer jeg også det!

Bra at du fikk opp øynene på samme måte som meg! :)

Hilsen ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...