Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater å være singel!

Jeg kan egentlig ikke finne noen gode grunner til å være singel. Og nå begynner jeg å bli utrolig lei av singeltilværelsen. Det har forsåvidt gått greit i det siste, med ferie og slikt, men nå begynner det frustrasjonen å toppe seg.

Jeg har så utrolig lyst til å reise bort noen helger fremover. Det er så mye jeg vil gjøre og oppleve. Hadde jeg hatt en kjæreste, hadde jo vi reist sammen. Men det har jeg ikke. Mine venninner er opptatt med skole/jobb/kjæreste/andre ting i lang tid fremover, og kan ikke reise noe sted.

Jeg kan jo dra alene, men det er jo ikke like gøy :sukk:

HATER å være singel!!!!

Anonymous poster hash: 6cf4b...bf5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi to!! Drømmer sånn om en kjæreste, av så veldig mange grunner. Singel var gøy en stund, også gikk det over. Satser på at 2014 er året for begge to:)

Anonymous poster hash: d4e73...edf

Skrevet

Har du lyst til å reise, så reis! Reis akkurat dit du vil, opplev akkurat hva du ønsker, og vær litt frekk. Gjør akkurat hva som faller deg inn. Siden du reiser aleine er du priviligert nok til å ikke kjede deg ett sekund!

Kanskje ingen stor trøst. Men når jeg blei singel var det akkurat dette jeg startet å gjøre. Skulle gjerne sluppet å være singel, men inntil dette ordner seg igjen, utnytter jeg heller situasjonen ved å reise akkurat dit jeg har lyst, vel viten om at jeg ikke trenger å bruke ett sekund på å ligge på en sandstrand og kjede meg! :D

AnonymBruker
Skrevet

Singel er ikke det værste heller, være alene kan noen ganger er litt herlig men du får det kjærlighetsuget da som er vanskelig å få bort :)

Anonymous poster hash: eaf1d...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er vitsen med å få seg kjæreste? En som er utro og dumper deg etterhvert uansett. Bortkasta tid. Reis heller på tur med venner du ts :)

Anonymous poster hash: 86ba4...cd1
Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er men hva med å rise på gateavway collage? Da reiser du jo ikke alene!
Singel tilværelsen er jo helt herlig. Det dukker nok noen opp før eller senere, nyt den mens du kan! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...