Gå til innhold

Slank til sommeren?

Muscae

Anbefalte innlegg

Stikker bare innom med et lite tips til den øvrige befolkningen: ikke gå på pilates hvis du har mye luft i magen. Spesielt ikke dersom nevnte luft lukter hardkokt egg... Mange hardkokte egg på en gang... Og selv om det ikke er noen som hører det, så vil de nok merke det likevel. Spesielt i en liten treningssal, med bare noen få andre til stede. Som ikke har luft i magen... Og plutselig puster med munnen...

:fise:

Så; av og til er det greit å droppe pilatesen og heller gå seg en tur, i frisk luft, helt aleine. Ikke ligge på gulvet med rumpa i været, og beina i været og rulle som en ball og så videre. Just saying... :opplyser:

Et lite tips til: salt lakris er helt suverent mot røykesug, det hjelper faktisk veldig godt. Men spiser du veeldig mye lakris så kan du få litt (mye) luft i magen. :gravid: <--- luft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å røyke for 11 dager siden, jeg merket bedring allerede dagen etterpå! :) Og nå etter 11 dager har jeg masse fin energi jeg bruker til å gå på skiturer, lese pensum osv. Følger med her, jeg! Gleder meg til å følge deg mot suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så dårlig jeg er til å oppdatere her... :sjenert:

Forrige uke var en skikkelig dårlig uke. Jeg skulle jo slutte å røyke, men det var jeg forferdelig dårlig på. Så jeg røyket to ganger i løpet av forrige uke. Det ser jo helt dumt ut når jeg skriver det her, men der og da virket det helt nødvendig og fullstendig logisk å måtte ta en røyk sammen med de som røkte. :klaske:

Og fordi jeg sluttet å røyke (prøver i alle fall) har jeg hatt en enorm matlyst, og stadig lyst på noe godt. Jeg klarer meg fint med sunn mat frem til middag, men da får jeg en forferdelig trang til å spise alt som er usunt, så dermed har jeg også gått opp i vekt. hurra! Enda jeg trente fire ganger forrige uke..

Men en positiv ting er at jeg klarer å jogge stadig lengre da. I dag brøt jeg alle rekorder ved å jogge *trommevirvel* hele fire minutter i strekk! Og det gjorde jeg seks ganger, med en liten pause i mellom, så det ble totalt 24 minutter med jogging. Og jeg kjente faktisk at jeg fint kunne holdt ut en stund til, så på onsdag skal jeg prøve å jogge seks ganger fem minutter. Tror det skal bli bra.

Heldig du som kan gå på ski. Her har vi ikke snø på fjellet en gang. Har ikke hatt skiføre siden juleferien, og da var det bare noen få dager snøen lå her. Men er jo litt godt å kunne jogge utendørs på denne tida også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går opp og ned, forståelig det :)

Jeg skjønner det kan virke logisk å ta en røyk når andre røyker. Jeg trodde lenge at jeg måtte det samme. Men det måtte jeg ikke, jeg klarer meg HELT fint uten røyk, selv om jeg sitter med røykere (faktisk blir jeg litt brydd av lukten nå...) Nå er jeg snart tre uker røykfri! HURRA!

If you change nothing, nothing will change.

Lev etter dette. Og ikke minst "never let the things you want RIGHT NOW come in the way of what you want THE MOST".

(og ja, jeg har en million flere av disse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...