Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har endelig fått langt nok hår til at det kan bli fint med ombre. Skal ikke ha noe ekstremt. Har kobberbrunt hår og tenker å lysne ca halvparten eller litt mindre. Har hår til midt på halsen nå. Kan det bli bra?

Anonymous poster hash: 4f78d...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kun ombre er fint på de med lengre hår. På de med kortere ser det bare ut som ettervekst man ikke har giddet å gjøre noe med. (ærlig mening, prøver ikke å være frekk)

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

Er ikkje det veldig på veg ut? Eg las i eit eller anna sånt dilleblad at det var veldig på veg ut no for nokre dagar sidan. For meg var det aldri aktuelt likevel, eg synest ikkje det er fint, men no når eg såg denne tråden kom eg på det att.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Ifølge motepolitiet så er nok ombre litt over nå, men det har ikke snudd til å bli helt fullstendig ut enda tror jeg. Frisøren min, som alltid er på hårtrender, hadde det fremdeles sist jeg var der.

Enig i at det på kortere hår fort kan se ut som ettervekst da, at man sparer ut det bleika håret man hadde en gang.

På en annen side er det bare hår, har du veldig lyst på det synes jeg du skal prøve det, og så er det bare å farge tilbake når du blir lei eller ombestemmer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det sombre som er inn. En noe mykere versjon.

Anonymous poster hash: 3cfdc...60c
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ombre med en ganske myk og naturlig overgang går neppe ut av stil, men de sjokkerende fjortisvariantene er ut ja. Men drit i hva som er trendy, de fleste vet hva fr kler og ikke kler uavhengig av hva som er inn?

AnonymBruker
Skrevet

Ombre med en ganske myk og naturlig overgang går neppe ut av stil, men de sjokkerende fjortisvariantene er ut ja. Men drit i hva som er trendy, de fleste vet hva fr kler og ikke kler uavhengig av hva som er inn?

Ja er det jeg vil ha, myk overgang. Tror jeg bare går for det, så får jeg bare farge det tilbake hvis det ser teit ut :) ts

Anonymous poster hash: 4f78d...ca0

• 3 måneder senere...
Skrevet

Planlegger faktisk noe i samme duren! Nå er håret mitt riktig nok ganske langt.. Tenker ombre eller balayage er en fin løsning om man ønsker en forandring uten å måtte farge etterveksten hele tiden.. (hvertfall for min del, som kun skal ha lysere tupper)

Noen som forresten vet ca. pris for ombre-bleking? Trenger noe veldig godt gjennomført og "soft" overgang.. Ikke noe hakk her i gården! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

syns ombre er kjempefint, men har aldri sett noen med så kort hår som har det, men for all del- det kan sikkert bli bra!

Anonymous poster hash: f7d0b...a81
Skrevet

Kan ikke skjønne at det skal spille noe rolle om det er in eller 'out' .. Dersom det er in så har jo alle det, det syntes ikke jeg er noe særlig ihvertfall..

Enig med en over her, dersom du har langt hår er det kjempefint, med kort hår ser det ut som ettervekst bare :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...