Gå til innhold

Hvilke krav har du hvis du skulle date en mannlig student?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lite seksuell erfaring, ingen tidligere forhold, sjenert rundt fremmede og ikke så godt kjente, bare "inne-hobbyer", ikke muskuløs, hverken bil eller lappen; er alle turnoffs?

Anonymous poster hash: 59800...dbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn-off for mange, men det er ting du kan jobbe med. Bosituasjon er mye viktigere enn bil/lappen.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg ville ønsket at du hadde lappen, men det er fordi jeg hater å kjøre selv, så vil gjerne ha en mann som kan ta seg av kjøringen om vi skal steder som krever det :fnise:

Anonymous poster hash: f672a...da0
Skrevet

Om det er student eller ikke har ikke så mye å si. Ei heller lite erfaring, for det som er avgjørende er om du er villig til å få erfaringen og hva du gjør ut av det. Er du derimot redd for det, så blir jeg litt skeptisk.. Jeg og er sjenert, men vi må kunne snakke sammen. Dersom jeg må dra samtalen hele veien blir det turn-off.

Det å ikke ha lappen er turn-off (men ikke deal-breaker), fordi det for meg virker som at du er litt tafatt, og du blir avhengig av at jeg må kjøre overalt..

Skrevet

Trenger ikke å være tafatt om man bor sentralt og aldri har trengt lappen. Jeg tok lappen seint, men bodde også sentralt i Oslo. Bor man veldig øde kan det også være vanskelig å få seg jobb, for å spare til lappen, når man f.eks. går på vgs.

Gjest Ozelot
Skrevet

Lite seksuell erfaring - bryr meg lite

Ingen tidligere forhold - byr meg enda mindre

Sjenert rundt fremmede - kommer an på hvor mye

Bare innehobbyer - kjedelig

Ikke muskuløs - helt greit så lenge han ikke er syltynn eller smellfeit

Ikke bil - helt greit

Ikke lappen - mindre greit

Ellers vil jeg legge til barnslig oppførsel som f. eks raping i tide og utide. Rotete/møkkete hjem eller at han selv ikke bryr seg om renslighet er turn-off.

For meg er også overdreven festing ikke greit, type ut hver helg og ligge langstrak på sofan med hodet i bøtta hele søndagen. Kjedelig.

Skrevet

Lite seksuell erfaring - Ikke egentlig et minus i min bok. Det er en fordel om han fra før av vet forskjellen på anus og vagina f.eks. men jeg synes alltid at den beste sexen kommer etter at man har gjort det noen ganger med samme partner og blitt litt trygge på hverandre. Det er også stor forskjell på seksuell erfaring og seksuell modenhet.

Ingen tidligere forhold - dette er egentlig bare et faretegn dersom fyren ellers gir uttrykk for å være redd for forpliktelser i forhold, utover det synes jeg ikke at antall forhold har noe og si. Men heller en som har vært i få, enn en som ukritisk kaster seg inn i forhold hele tiden.

Sjenert rundt fremmede - ingen dealbreaker, men muligens et lite minus. Jeg er selv glad i å treffe nye mennesker og være sosial, så jeg tror kanskje det ville blitt slitsomt dersom det blir pes å dra med seg fyren på sosiale greier. Men hvorvidt det hadde vært et reelt problem kommer an på graden av sjenanse.

Bare "inne-hobbyer" - egentlig ikke et problem, men jeg liker best når folk er litt åpne for å finne på aktiviteter, og ikke bare har ræva i sofaen. Det trenger ikke å være villmarksliv ala Lars Monsen, men for eksempel være åpen for dagsturer eller kortere turer utendørs.

Ikke muskuløs - helt greit, er absolutt ikke noe jeg forventer. Men jeg er selv glad i å holde meg i form innen rimelige grenser, og jeg leter ikke etter noen som er utsatt for livsstilssykdommer.

Ikke bil/lappen - Null problem, men spørs jo hvor man bor. Er han avhengig av å bli kjørt rundt av mamma/venner/kjæreste så blir det jo fort plagsomt.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...