AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg fant ut i dag, ved hjelp av Change, at jeg har en omkrets på 65 (ikke 70 eller 75, nei). Cupstørrelsen min varierte en del mellom BHer, men C, D og E passet alle i hver sin BH. Jeg gikk ut derifra med BHer som passet godt, men jeg syntes ikke de var spesielt fine. Jeg har prøvd Marlies Dekkers BHer som jeg ofte synes er utrolig flotte, men her krøp 70 opp over ryggen og i C i denne kombinasjonen ble for liten cup. Dette merket fører jo nesten ingen 65. Snufs. Har noen av dere KGere tips til hvor jeg kan få tak i BHer i min størrelse, som også ser flotte ut? Jeg bor i Oslo-traktene og foretrekker å prøve først (siden jeg så hvor store forskjeller det er mellom dem i dag). Anonymous poster hash: 51001...d15
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Er det ingen som vet om pene BHer med liten omkrets, altså? Kan btw. avsløre at den i 65 C deler puppen litt i fire og er litt ubehagelig under brystene, der spilene går. Kjenner den ikke i ryggen og kryoer ikke oppover, men noe feil er det med den. Gir snart opp å finne en som passer. Anonymous poster hash: 51001...d15
Gjest Lille-pus Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Prima Donna har både C, D og E cup i 65. Butikker som fører Prima Donna finner du her. 2
rouge noir Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Prima Donna har både C, D og E cup i 65. Butikker som fører Prima Donna finner du her. Tusen takk! De har jo flere butikker rundt om i Oslo og, så bra! Skal sjekkes ut. Føler meg jo som om jeg er fjorten igjen. Litt flaut.
Adele Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Husk at hvert merke fører gjerne forskjellige størrelser. Så selv om du bruker en str hos Change, kan du bruke en helt annen str i et annet merke.
rouge noir Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Ser forøvrig at den ene butikken jeg har vært innom, Sissi, fører merket. De har jeg vært innom, og det jeg var mest fornøyd med her, var en dame som anbefalte meg å gå et annet sted. Betjeningen var forsåvidt hyggelig, men jeg ble målt utenpå to tykke ullgensere, og hun gav meg svært liten cup og stor omkrets, og når jeg forsøkte å si hva som var galt (sklir opp i ryggen og er for liten i cupen), fikk jeg beskjed om at jeg måtte forsøke butikker spesielt for asiatiske jenter, fordi de var så tynne..? Jeg ble litt satt ut av hele opplevelsen. Noen som har gode butikker å anbefale? PrimaDonna BHene var heller ikke så spenstige som Marlies Dekkers. Kanskje det ikke er mulig å finne når man er litt utenom normalen en eller annen vei i størrelsen? 1
rouge noir Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Husk at hvert merke fører gjerne forskjellige størrelser. Så selv om du bruker en str hos Change, kan du bruke en helt annen str i et annet merke. Ja, det forstår jeg, fikk jo tre ulike størrelser, og skriver jo at det er derfor jeg ønsker å gå i en butikk og prøve. Lurte bare på om noen hadde erfaringer med Marlies Dekkers størrelser - er de små, er de store? Mitt inntrykk etter å ha prøvd en 70 C er at de er litt små i cupen? Ser også at de har størrelsesguide på siden sin, men der ligger jeg slik an at jeg både kan kjøpe D, DD og E.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 LaLina på St. Hanshaugen Anonymous poster hash: 3a639...4c2 Anonymous poster hash: 3a639...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har også 65 i omkrets og handler KUN på nettet. Har enda ikke funnet et merke med 65 i omkrets i norske butikker som ser bra ut. Anonymous poster hash: 896d8...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 LaLina eller internett er nok de mulighetene du har for å få noe som ser fint ut... Anonymous poster hash: 6b773...0ab 1
Gjest Gaea Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har også blitt målt til 65, men har aldri opplevd at størrelsene varierer faktisk. 70 og 75 er og blir for stort uansett. Jeg kjøper på nettet, synes det er ganske trygt når jeg vet hva jeg ser etter. Kjøper alltid bare en BH i min størrelse fra et merke i første omgang for sikkerhets skyld, passer den fint kan jeg kjøpe flere av samme merke. Har også prøvd forskjellige typer i butikk og vet hva som ser fint ut på - har til dags dato ikke bestilt en balconette BH str. 65D som ikke har passet.
Gjest Gaea Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Har sett et par fine BH-er på Change sin nettbutikk i blant, men nærmest aldri i ordentlig butikk... Merkelig nok.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Tusen takk! De har jo flere butikker rundt om i Oslo og, så bra! Skal sjekkes ut. Føler meg jo som om jeg er fjorten igjen. Litt flaut. Det er flere butikker som fører mer eller mindre av Prima Donnas utvalg. Det er ikke Prima Donna som har egen butikker. La Lina er den butikken i Oslo som har størst utvalg av Prima Donna, og dermed garantert også av Marie Jo. Nevner bare at dersom det er Mariles Dekker design du 'må' ha, så er det henvist til nøyaktig den produsenten
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Stemmer i for la lina!! Change har bare kjerringbher. Bruker 65ff, og har prøvd flere bher på la lina, og etter litt prøving og feiling vet jeg nå hvilke merker og modeller jeg passer best, så nå kjøper jeg på bravissimo.com. der har de de fleste merkene, bare myye billigere. Anonymous poster hash: 8582d...8db 1
rouge noir Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Det er flere butikker som fører mer eller mindre av Prima Donnas utvalg. Det er ikke Prima Donna som har egen butikker. La Lina er den butikken i Oslo som har størst utvalg av Prima Donna, og dermed garantert også av Marie Jo. Nevner bare at dersom det er Mariles Dekker design du 'må' ha, så er det henvist til nøyaktig den produsenten Hehe, neida, må ikke ha det eksakte merket, liker bare detaljene, at de er så forseggjorte, og lurte på om det fantes noe i samme stil, litt ekstra spenner og stropper uten at det blir sukkersøtt, heller elegant eller snasent. Jeg føler meg fin når jeg har på fint undertøy. Forstår jo at det viktigste uansett er at den passer. Forstod at det var flere butikker som førte merket, bl.a. denne Sissi, som jeg ikke ble så imponert over, men La Lina ser ut til å være en hit hos flere her, så da går jeg dit, også for å sjekke ut Prima Donna.
rouge noir Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Takk for gode tips alle sammen, prøve, feile, finne en type jeg trives i, og besøke la lina står herved på gjørelista. Når det er unnagjort skal jeg forsøke meg på netthandel
laperla Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Jeg fant ut i dag, ved hjelp av Change, at jeg har en omkrets på 65 (ikke 70 eller 75, nei). Cupstørrelsen min varierte en del mellom BHer, men C, D og E passet alle i hver sin BH. Jeg gikk ut derifra med BHer som passet godt, men jeg syntes ikke de var spesielt fine. Jeg har prøvd Marlies Dekkers BHer som jeg ofte synes er utrolig flotte, men her krøp 70 opp over ryggen og i C i denne kombinasjonen ble for liten cup. Dette merket fører jo nesten ingen 65. Snufs. Har noen av dere KGere tips til hvor jeg kan få tak i BHer i min størrelse, som også ser flotte ut? Jeg bor i Oslo-traktene og foretrekker å prøve først (siden jeg så hvor store forskjeller det er mellom dem i dag). Anonymous poster hash: 51001...d15 Hei Har samme problem som deg... Var innom en undertøysbutikk idag, og oppdaget et danskt merke som heter Missya. De hadde flere fine modeller. Størrelsen begynner på 65 i omkrets, og går opp til h cup. Bruker vanligvis g, og måtte opp i h, da disse er noe små i cup´en. Iflg. denne oversikten, skal det finnes en forhandler i Oslo. Håper dette er til hjelp 1
rouge noir Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Hei Har samme problem som deg... Var innom en undertøysbutikk idag, og oppdaget et danskt merke som heter Missya. De hadde flere fine modeller. Størrelsen begynner på 65 i omkrets, og går opp til h cup. Bruker vanligvis g, og måtte opp i h, da disse er noe små i cup´en. Iflg. denne oversikten, skal det finnes en forhandler i Oslo. Håper dette er til hjelp Ja, dette var til hjelp! Mye flott undertøy jeg kunne tenke meg på siden deres, dette merket skal jeg virkelig få prøvd ut. Har gått forbi forhandleren i Oslo før, på tide å gå inn Takk skal du ha, laperla!
laperla Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Ja, dette var til hjelp! Mye flott undertøy jeg kunne tenke meg på siden deres, dette merket skal jeg virkelig få prøvd ut. Har gått forbi forhandleren i Oslo før, på tide å gå inn Takk skal du ha, laperla! Bare koselig Håper du finner noe som passer. Prisene var ikke så avskrekkende heller. Gleder meg til forhandleren her jeg bor får inn flere størrelser... Avlegg gjerne rapport på hva du har kjøpt.
rouge noir Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Bare koselig Håper du finner noe som passer. Prisene var ikke så avskrekkende heller. Gleder meg til forhandleren her jeg bor får inn flere størrelser... Avlegg gjerne rapport på hva du har kjøpt. Ringte salongen som hadde merket i Oslo, men hun førte ikke 65 i noen BHer.. tsk, tsk. Skal uansett prøve meg på laLina i løpet av neste uke (håper jeg rekker det), avlegger gjerne rapport om merker jeg forhåpentligvis kommer hjem med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå