Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Når babyen vår var 2 mnd gammel gikk jeg og barnefaren fra hverandre. Han dumpet meg på en rimelig brutal måte og jeg føyk rett ned i kjelleren i et par måneder etterpå. Klarte å komme meg opp igjen for babyen vår sin skyld, men det var tøft.. I månedene etterpå har jeg klart meg veldig bra egentlig, jeg er glad det ble slutt og føler jeg har det bedre nå enn på lenge.. babyen vår er 10 mnd nå.

I det siste føler jeg at jeg har begynt å slite litt igjen av en eller annen grunn. Han har samvær med babyen 3 ganger i uken og 1 av gangene er vi sammen med babyen begge to samtidig. Han er veldig ivrig på å fortelle om alle de nye damene han dater og ofte tar han frem mobilen og sier høyt til babyen at "nå skal pappa sende snapchat av oss til Christine" osv. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg syntes det er ubehagelig, men jeg blir rett og slett litt lei meg når jeg hører det, så jeg er vel ikke kommet helt over han enda..

Jeg skjønner at vi må kutte ut den samværsgangen når begge to er der for det orker jeg rett og slett ikke mer.. Men hvordan kan jeg på best mulig måte forklare for eksen min at jeg helst ikke vil tilbringe mer tid sammen enn høyst nødvendig og at jeg helst ikke vil høre om alle de nye damene osv? Jeg gruer meg skikkelig til en dag når han plutselig har fått seg ny dame.. :/ Vil helst ikke vite om det i det hele tatt.. men det må jeg jo fordi vi har barn sammen..

Måtte bare blåse ut litt her:(

Anonymous poster hash: b7b85...db1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som han har et ekstremt behov for at du skal tro han er vellykket. Folk som oppfører seg slik er sjeldent så vellykket som de liker å tro. Hev deg over det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...