AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Datteren vår våkner 1-2 timer etter legging og er tydelig trøtt men finner ikke roen og holder det gående lenge. Vi hadde god "styring" på legging helt til hun ble mye syk i forbindelse med bhg starten.. Hun er tydelig trøtt ved legging og legger seg som en drøm. Har prøvd å la henne styre søvnen på dagtid en stund, uten virkning. Har nå kuttet den til to timer, uten virkning. Har gode rutiner med kveldsmat og alt som hører med... tips? Eneste måten å få henne til å sove er å legge seg med henne og parfoldet lider under det å aldri ha tid til hverandre alene uten å være alene eller redde for å vekke henne...Anonymous poster hash: ffcbc...1a6
Gjest Magdalene Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Å begynne i bhg er temmelig dramatisk for disse små, og det er veldig vanlig at de sover dårlig om natten etter bhgstart. Er hun veldig trett når hun legges for kvelden? Mine har vært som din om de har vært FOR trette når de har blitt lagt for kvelden. Jeg hadde gjort det som skulle til for å få henne til å sove. Det er så kort tid av livet det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Å begynne i bhg er temmelig dramatisk for disse små, og det er veldig vanlig at de sover dårlig om natten etter bhgstart. Er hun veldig trett når hun legges for kvelden? Mine har vært som din om de har vært FOR trette når de har blitt lagt for kvelden. Jeg hadde gjort det som skulle til for å få henne til å sove. Det er så kort tid av livet det er snakk om. TS her. Hun er ikke overtrøtt. Men akkurat passe.. som regel ender hun opp mellom oss sånn at vi får sovet noe alle sammen. Vi er jo i 100% stilling begge to. (En henter og den andre leverer for å unngå for lang dag.) Vurderer å gå ned i stillingsprosent litt for å få skikkelige rutiner... dette har pågått lenge nå og hver gang det bedrer seg blir hun syk også er vi tilbake til start..Anonymous poster hash: ffcbc...1a6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Dette er veldig typisk for mine unger når de har hatt tenner på gang. Du kan jo prøve med paracet før hun legger seg og se om det hjelper. Har gitt mine når de har vært veldig plaget og da er de vanligvis rolige hele natta.Anonymous poster hash: 5379f...3d2
Timian Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Veldig velkjent situasjon! Vi har ikke kuttet ned på jobbing pga. dette, men ja, det kan gå litt ut over alenetiden på kveldene. Jeg trøster meg med at det gjelder en kortere periode av livet (selv om det nå har pågått i noen år...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå