Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at kjæresten min har gått bak ryggen min med en tidligere flørt. Vi har hatt en del krangler pga dette, men jeg har valgt å stole på han selvom jeg har små "bevis" på at det KAN være sant. Uansett, jeg har valgt og prøve å glemme det.

Han har damen som venn på facebook, men har lovet at de ikke driver og chatter/flørter der. Han har også sagt at de ikke snakker sammen i det hele tatt.

Nå ser jeg plutselig en slik app på facebook: "find Your best friend" som du kan klikke på og finne ut hvem som er din beste facebook venn? Denne damen har fått kjæresten min som beste venn. Jeg fikk helt vondt i magen, hva betyr det da? at det er de som prater mest sammen?? hvis ikke så var det var jo litt av et sammentreff at det skulle bli akkurat han?? Noen som vet? :-(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har han henne i det hele tatt på facebook når de har gått bak ryggen din? Logg deg inn på siden hans å blokker henne om han ikke sletter henne av egen fri vilje ;)

Anonymous poster hash: fb558...8c7
Skrevet

Hvorfor har han henne i det hele tatt på facebook når de har gått bak ryggen din? Logg deg inn på siden hans å blokker henne om han ikke sletter henne av egen fri vilje ;)

Anonymous poster hash: fb558...8c7

Jeg har "latt" han ha henne der fordi jeg ikke vet om det er sant, og fordi de var vært gode venner før. + litt til...altså flørtet masse, men de har aldri hatt noe forhold.

Skrevet

hvor fant du den appen?

Skrevet

Jeg så den på siden hennes (åpen profil). Og den var nylig lagt ut. Det kom opp på nyhetsveggen min på høyre side. Kanksje fordi han også var tagget?

Skrevet

Hvem har fortalt deg om dette? En forskjell om det er din beste venninne eller en fjern bekjent.

AnonymBruker
Skrevet

Tatt den appen jeg også. Var tydelig at appen brukte hvem jeg var tagget og hadde felles historie med, Mao, om de er på mange bilder sammen, vært på mange FB-arr sammen osv. blir man matchet.

Anonymous poster hash: 76ff7...513
Skrevet

OK, takk for svar. De er i et stort miljø og det er dermed så veldig mange andre enn han det kunne vært. Bare de to er ikke tagget på bilder sammen. De har nok pratet masse sammen på facebook tidligere, men så vidt jeg vet er det over ett år siden..huff, vet ikke om jeg skal ta det opp med han eller ikke. :-( Jeg har hørt det fra flere bekjente (at de har gjort noe) men jeg kan jo ikke vite, men jeg vet at han har prøvd seg på hun før oss..dermed er det ubehagelig uansett.

AnonymBruker
Skrevet

det er forferdelig å være i en sånn posisjon.. be han om å slette henne og sjekk ut reaksjonen hans.

Anonymous poster hash: ad73e...dc5
AnonymBruker
Skrevet

OK, takk for svar. De er i et stort miljø og det er dermed så veldig mange andre enn han det kunne vært. Bare de to er ikke tagget på bilder sammen. De har nok pratet masse sammen på facebook tidligere, men så vidt jeg vet er det over ett år siden..huff, vet ikke om jeg skal ta det opp med han eller ikke. :-( Jeg har hørt det fra flere bekjente (at de har gjort noe) men jeg kan jo ikke vite, men jeg vet at han har prøvd seg på hun før oss..dermed er det ubehagelig uansett.

Jeg vet ikke om den appen er pålitelig. Men, hvis den bruker bilder hvor man er tagget og du ikke kan se disse, så betyr det at han har skjult dem. Og da er det jo noe som skurrer uansett.

Anonymous poster hash: c4a2c...224

Skrevet

Det har jeg gjort, men han vil/kan ikke slette henne fordi vi vil møte på henne på fester (felles hobby, en del av samme omgangskrets osv.) Og "alle" vil dermed skjønne at det er jeg som har krevd det. I følge han.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort, men han vil/kan ikke slette henne fordi vi vil møte på henne på fester (felles hobby, en del av samme omgangskrets osv.) Og "alle" vil dermed skjønne at det er jeg som har krevd det. I følge han.

Syns også slike ting er kleine, å måtte slette noen man møter igjen. Så kan forstå den, men jeg tenker at han kunne ha tilbudt deg å se på Facebook-meldingene hans eller på mobilen med en gang.

Du sier at du har små "bevis": er det appen som er beviset?

Anonymous poster hash: c4a2c...224

Skrevet

Neida, det er andre småting..

AnonymBruker
Skrevet

De blir bare sluere og mer utspekulerte jo mer du prøver å avsløre dem, så det beste du kan gjøre er å late som om du tror han. Så kommer nok sannheten etter hvert.

Anonymous poster hash: c643d...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...