Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typisk teit jenteproblem sikkert, men det plager meg virkelig, så klarer ikke la væ re å la det påvirke mitt humør.

Jeg har snakket med en gutt (slutten av 20-årene) fra sukker noen uker nå. Det er først de siste par ukene vi har snakket mye, og har merket at han er det noe med. Han tok initiativ til å møtes, og vi avtalte møte førstkommende fredag. Dette er over en uke siden, men vi kunne ikke møtes før fredag fordi jeg har vært på juleferie i utlandet i 3 uker.

I dag tidlig sendte jeg ham melding ang et spørsmål om fredag, da svarte han med en gang, at han hadde fått beskjed om at han var nødt til å jobbe, men at han kunne prøve å få endret det. Jeg svarte at det trengte han ikke, og at han ikke trengte å tenke på det. Han svarte at han beklaget virkelig, og at det var veldig dumt. Men om vi kunne treffes en annen dag istedet. Jeg svarte da at det ikke var noen krise, og at vi kunne treffes en annen dag. Så spurte jeg når han hadde tid. Dette var ca kl 12 i formiddag, og han har enda ikke svart. Jeg vet han har hatt tilgang på telefonen sin, fordi han har både sendt meg snap på snapchat, og åpnet en jeg sendte ham.

Det har hendt et par ganger før at han har brukt svært lang tid på å svare på melding, men da vanligvis fra ettermiddag til neste morgen, nå har det gått nesten en hel dag, og jeg ser ingen annen årsak til det enn at han plutselig har ombestemt seg, og ikke ønsker treffe meg likevel.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil, fordi jeg skjønner dette er latterlig iogmed at vi ikke engang har møttes. Men noe i meg sier at det er noe spesielt med han, og jeg føler meg derfor ekstremt skuffet nå når det ser ut til at det ikke blir noe med ham

Håper noen har kloke synspunkt å komme med

Anonymous poster hash: 0ffcc...ffd
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Kanskje han ikke enda vet når han har tid? Slapp litt av. Min kjæreste er ekspert på å ikke svare på meldinger, men betyr ikke at det er noe som feiler han :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anta at han ikke er helt interessert, i hvert fall ikke NOK. Dere har jo ikke møttes, men han er ikke superkeen.

Men selvsagt, vent det ut en dag til før du avfeier det.

Anonymous poster hash: 7d6cb...a0f
Skrevet

Du har jo fått snap fra han. Så HELT uinteressert er han nok ikke. Kanskje han bare ikke vet enda, og derfor lar være å svare. Mannfolk, vet du! :fnise:

Slapp av litt nå, og ikke ta sorgene på forskudd!

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke begynner å skylde på ulykker og syke slektninger er det jo håp...

Anonymous poster hash: 9fde2...0fe
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler alle jenter å lese boken "Han er faktisk ikke interessert". Mye fornuftig der.

Anonymous poster hash: 84e7f...f30

Skrevet

Han bruker nok bare dagen på å tenke ut et t bra svar .... eller så er han som mannfolk flest og har rett og slett glemt det :) No big deal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...