Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite "problem". I vennegjengen min har vi fester med jevne mellomrom, og det er veldig kjekt. Vi er alltid hjemme hos noen, og drar sjelden videre. Nå driver noen av vennene og maser om ikke jeg snart kan arrangere.

Jeg ser selvfølgelig at det er fair at også jeg tar min "tur" innimellom. Problemet er bare at jeg ikke orker tanken på å ha folk rekende i huset til langt på natt, ofte holder de på til 03-04. Selv er jeg aldri så lenge, og drar gjerne hjem rundt midnatt. I tillegg er det en del i gruppen som griser en del og tar litt av, f.eks. drikkeleker som involverer kasting av baller og hopping på bord og lignende... At ruter ikke har blitt knust eller store ting ødelagt er egentlig et mirakel... Derfor er jeg egentlig ikke så keen på arrangere selv. Når det er sagt, så maser jeg aldri på at andre må invitere, og går ikke på alle festene heller.

Er jeg urimelig eller kjip som ikke vil ha noe slikt hos meg? Eventuelt gi beskjed om at jeg vil ha folk ute av huset senest i 1-tiden?

Anonymous poster hash: 1b639...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de er vennene dine så kan du vel bare snakke med dem om noen "regler" (ikke for kjipe da). Det er jo viktig at du koser deg på din egen fest, og ikke går rundt å være bekymra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at du vil holde et vorspiel. Da er alle ute rundt midnatt.

Anonymous poster hash: ee561...0d3

AnonymBruker
Skrevet

Si at du vil holde et vorspiel. Da er alle ute rundt midnatt.Anonymous poster hash: ee561...0d3

Helt enig. I tillegg kan du reservere bord på et utested, så er dere sikre på å kunne fortsette festen sammen når dere går ut.

Anonymous poster hash: ee561...0d3

Skrevet

Synes det rettferdige er at du også stiller opp som vert innimellom. Men du kan jo lage "event" på Facebook og si at det er fra da til da. Pluss ta initiativet med å rydde opp selv og be om hjelp. Du kan også, med lattermild (er det riktig) måte, si fra når noen tar av. Sånn for ikke å virke som en kjip vert ;)

Skrevet (endret)

Edit: dobbeltinnlegg

Endret av Tiarra
Skrevet

Jeg ville vært ærlig. Sagt at det hadde vært gøy å arrangere fest hjemme hos meg, men at jeg er litt tvilende fordi jeg ikke ønsker at det utarter seg slik det har gjort på tidligere fester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...