Gå til innhold

Lillesøstra mi oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lillesøster på 6 år som oppfører seg litt merkelig i dag. Jeg bor forøvrig for meg selv, mens lillebror bor med mamma og lillesøster. Han hentet henne på SFO i dag klokken 17, og hun har enda ikke villet dra hjem. Hun sier til bror at hun vil han skal gå ut litt slik at hun kan ta på seg skoene og pakke selv, fordi dette er noe hun vil lære, men hun kan alt det der veldig godt fra før av. Bror går ut i 5 minutter, kommer inn igjen og hun har enda ikke kledd på seg. Han spør om det er noe galt, om det har skjedd noe, men det virker som hun lyver rett opp i ansiktet på ham (ifølge han). Hun er ikke ærlig.

Vi er voksne begge to, jeg på 24 og bror på 22, men har ikke så mye erfaring med små barn. Noen som har noen ideer om hvorfor hun oppfører seg sånn? Er dette vanlig oppførsel for 1.klassinger? Han sitter barnevakt for henne i dag, og er litt irritert på at hun ikke vil hjem.

Anonymous poster hash: 5aebb...d12

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg syns hun høres ut som en helt vanlig 6-åring. Og så skjønte jeg ikke når hun løy til broren sin? Hun somlet bare fordi hun har det gøy på Sfo.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen der etter klokken 17. Men jeg jeg har snakket med henne og fant ut problemet :)

Anonymous poster hash: 5aebb...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...