Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg møter en venninne av meg, så er hun så opptatt med alt det negative med mitt liv, vil at jeg skal snakke om det. Kanskje noen hun ikke vil snakke om i sitt liv, ikke vet jeg, men det ble for mye negativitet at jeg ikke hadde noe behov for å tenke negativ og si det også.

Men så er det sånn, at på Facebook bare tuller hun, prøver å skrive noe kjempe morsomt, men jeg kjenner henne mer som en som er redd for å si noe morsomt, jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke tuller mer når vi treffes, så kunne jeg ha ledd og hatt det morsomt enn å bare snakke negativt om mitt liv.

Kan man ha angst for å si noe morsomt blandt masse mennesker, men ikke på nett, eller kan det være at hun ikke viser sitt sånne jeg, at hun kanskje ikke trives så godt i forholdet vårt? Blir så forvirra, hvorfor ikke ha det morsomt når vi treffes, hvorfor så alvorlige samtaler?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. det er helt normalt å være mer vågelig på nettet enn i virkeligheten. har denne veninnen din mange andre venner? for meg høres det ut som om dette er en jente som kanskje sliter litt med selvbildet. hun har nok veldig lyst til å holde på deg som venninde, derfor de alvorlige samtalene. hun vil nok at du skal åpne deg for henne og ha et sterkt bånd til deg. kanskje hun har lyst til å tulle i virkeligheten også, men hun er kanskje veldig usikker på om hun er noe morsom? det er nok slitsomt for henne å ha det slik om det stemmer slik jeg oppfatter det. jeg tror kanskje det er henne som trenger de samtalene fra deg, så du kan hjelpe henne å bli mer sikker på seg selv, kanskje hun plutselig begynner å tulle og ikke være så alvorlig i virkeligheten også?

Anonymous poster hash: 7a598...756
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...