Gå til innhold

Takkekort når par har gått fra hverandre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i prosessen med takkekort, men lurer på hvordan jeg skal gjøre det med gaver fra par som har gått fra hverandre. Det er snakk om to, tre venninner som ikke lenger er sammen med daværende kjæreste, og hvor jeg ikke kjenner partneren (hilste på de første gang i bryllupet). Jeg bør vel likevel sende ett til hver, eller hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 24a5f...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett til hver part.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville kun sende til venninnen som jeg kjenner hvis jeg kun hadde hilst den eks-kjæresten den ene gangen på bryllupet.

Skrevet

Jeg trodde det var brudeparet som hadde gått fra hverandre, før takkekortene ble sendt ut :o (ut i fra overskriften;))

• Liker 10
Skrevet

Jeg trodde det var brudeparet som hadde gått fra hverandre, før takkekortene ble sendt ut :o (ut i fra overskriften;))

Det trodde jeg også.

Skrevet

Jeg hadde nok sendt til hver part.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde nok nøyd meg med å sende til venninnen. Sjansen for at han hadde noe som helst med gaven å gjøre, bortsett fra at navnet hans sto på kortet, er forsvinnende liten, og et takkekort hadde sikkert bare havnet i søpla uansett.

• Liker 1
Skrevet

Ville kun sendt til mannen dersom de var sammen så lenge at det er sannsynlig at han faktisk var med på planlegging og/eller betaling av gave - dersom dere knapt har møtt mennesket, så sto nok navnet bare på kortet for syns skyld.

Anonymous poster hash: 47912...a93
Skrevet

Jeg hadde sendt et kort til hver part. Gaven var vel fra begge to, så da ville jeg sørget for å takke begge to.

På en annen side er det nok ikke kjempeviktig for personen som traff deg for første gang og aldri treffer deg igjen å få kort. Så er ikke krise om du velger å bare sende til venninnene dine og ikke eksene dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...