Gå til innhold

Jeg og ei annen jente faller for akkurat de samme guttene, rart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei tidligere vennine fra barne og ungdomsskolen, som jeg mista kontakten med i løpet av vidergående (vi er 21 år nå) Vi prater litt om vi støtter på hverandre, men vi er ikke venniner lenger.

Vi er helt forskjellige, noe som jeg tror er grunnen til at vi mista kontakten. Jeg er veldig rolig, sjenert, "klassisk pen", empatisk, feminin og mer jentete enn henne. Hun er mye mer direkte, utadvendt, prater lett med alle, tøff og bryr seg ikke om hva andre mener eller tenker.

Det har skjedd litt ting i det siste, som jeg syntes er litt rart. Jeg kan faktisk tenke tilbake til ungdomsskolen, da var jeg kjæreste med en gutt i et års tid. Var vel 14. :fnise: Litt senere, så begynte de to å prate og flørte en del. men det skjedde ingenting mer mellom dem. Men hun viste tydelig at hun syntes han var morsom, pen og interessant.

Så i sommer, så holdt jeg på med en gutt. Vi ble ganske seriøse etterhvert, men han dumpa meg. Ikke så mange månedene etter var de to sammen. (Hu jenta visste ikke at jeg og han hadde holdt på, hvertfall ikke før hun begynte å prate med han, mulig han har fortalt det til henne etter de ble kjent, har ingen anelse) Han sa at jeg ikke var helt hans type, og at vi heller kunne være venner.

Nå, så har jeg funnet meg en gutt som jeg liker utrolig godt. Det begynner å bli seriøst mellom oss nå. Helt tilfeldig når vi satt å prata om hvem vi hadde gått i klasse med før, og jeg nevnte henne ble han ganske rar. Jeg spurte hva det var, og om han kjente henne. (Han er noen år eldre, så vi prøvde å finne felles bekjente liksom. :fnise: ) Så fortalte han at han hadde holdt på med henne for en tid tilbake, men at han ikke likte henne noe særlig. Hun var ikke hans type, men hun hadde blitt veldig lei seg når han hadde "dumpa" henne. Akkurat på samme måte jeg ble når typen hennes aviste meg i sommer.

Syntes det er så veldig rart. Vi bor på en ganske stor plass, og det er liten sannsynlighet for at vi skulle treffe de samme guttene. Det rare er at ingen av disse to guttene har vært i en felles vennegjeng med noen av oss, de har begge to sine egne gjenger, og de vet ikke hvem hverandre er. De er også veldig forskjellige.

Det er som vi bare har "bytta" gutt, uten at noen av oss visste om det. Det var ikke så lenge siden jeg støtte på denne jenta, og vi prata i sikkert 10-15 min om "gamle dager" og slikt. Syntes bare det er veldig rart, det er utrolig mange gutter her, og det hadde jo vært sannsynlig om vi begge fant noen som vi hadde felles venner med, men vi har begge greid å finne de to samme av sikkert 2000 gutter på vår alder som bor i noen mils omkrets.

Er ikke dette rart? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ae305...8cf
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Helt vanlig at jenter puler rundt på de samme guttene, så det er ikke noe rart i det hele tatt.

Gjest rådyr
Skrevet

Jo forsåvidt litt rart, men det hadde vært rarere om en gutt hadde likt begge dere to om dere er så forskjellige som du sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...