Gå til innhold

Velge kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står mellom 3 kjoler. De er fine på sin måte, men klarer rett og slett ikke å velge. Noen som har noen innspill på hvordan jeg skal klare å velge? Og et spm til, kan man bruke slør til alle kjoler, er gjør slør seg godt bare til noen kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si uten å ha sett bilde :)

Skrevet

Får bare lagt ved et og ett bilde her. Nr 1

post-73977-89440_thumb.jpg

Skrevet

Jeg likte best nr 1 :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, de var nydelige alle tre, men tror jeg likte den siste aller best :)

Anonymous poster hash: 64763...1b2
Skrevet

Nr 2 likte jeg best, men jeg ville hatt litt mere tyll under skjørtet så det ble litt større. Elsket ryggen på kjolen. :)

AnonymBruker
Skrevet

alle var fine. litt vanskelig å si, ettersom det kommer an på hvordan de ser ut på akkurat deg.

ville sett på pris, om du vil vise skuldre, utrigning.. kommer an på hva du vil vise.

Selv synes jeg nr.3 var veldig fin. :D

Anonymous poster hash: cdd9e...d83
Skrevet

Umulig å svare på, siden det kommer helt an på hvordan DU ser ut i dem. Men generelt sett, synes jeg det er ganske få som kler stroppeløse kjoler best, så sånn sett ville jeg gått for nr 2 eller 3. (Men du kan jo være et unntak, for alt jeg vet...)

Skrevet

Jeg er vel det man kaller liten og nett (160 cm og et par og 50 kilo).

Gjest Daenerys
Skrevet

Alle 3 var virkelig nydelige!

Er det noen som passer best med temaet deres? F.eks kjole 3 syns jeg kanskje passer best til litt vintage tema, mens kjole 2 passer veldig bra til romantisk. Nr 1 vil jeg kalle moderne.

Skrevet

Takk for at dere har tatt dere tid til å senior kjolene :) liker godt nr 2 og 3. Skulle ikke i utgangspunktet ha en kjole som nr 1, men syns den var veldig fin den også. Haff, valgets kval. Går for et romantisk bryllup så kanskje jeg skal gå for nr 3.

Skrevet

De var veldig fine alle tre :) Det ver jammen ikke lett å velge. Har du prøvd alle sammen på? Den siste er jo veldig søt og romantisk. Nr 2 er mer vintage og sexy (?) Og nr 1 er veldig delikat.

Slør kan man bruke på de aller fleste kjoler. Med unntak av min ;) Den har på en måte et slør i selve kjolen. hmmm. Dette hørtes merkelig ut. Men den er veldig fin :)

Skrevet

Synes nr. 3 var utrolig fin :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte veldig godt nr1, kanskje fordi den er så lik min egen, bortsett fra at jeg fikk sydd på stropper. Men som andre har sagt, umulig å vite hva som kler deg best, du må nesten ta valget med kjolene på ;)

Anonymous poster hash: ff7b5...a3f

Skrevet

Nr 1 føler jeg at jeg liksom har sett før. Litt kjedelig. Vet ikke helt hva jeg synes om nr 2. Nr 3 er kanskje den som skiller seg mest ut. Romantisk. Spør hva de mener i salongen. Hvis du ikke "klarer å velge" så er kanskje ingen av kjolene den rette. Finner du den rette kjolen er du ikke i tvil. Så ikke ta noen forhastede beslutninger.

Skrevet

Jeg syns alle var fine. Men liker spesielt nummer 3.

Skrevet (endret)

Nr 2 og 3 var veldig fine. Nr 1 synes jeg var veldig kjedelig. "Alle" har hatt slike i fjor føler jeg.

Hvor fant nr 2 btw? Har litt lyst å kikke nærmere på den :)

Endret av Suss81
Gjest Morgun
Skrevet

Nr. 3 var nydelig. Nr. 2 var også veldig fin, mens nr. 1 synes jeg var for vanlig og lite spesiell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...