Gå til innhold

Hvordan ta et sexy selfie? (jente)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lovet elskeren min et bilde av meg som skal kunne brukes når han ronker. Han har ingen spesielle ønsker ifht bilde og jeg har aldri gjort det før så jeg trenger tips! Hvordan gjør dere det? Hvilken kroppsdel?

Trenger desperat noen råd :)

Anonymous poster hash: e59cd...4b5

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/801570-hvordan-ta-et-sexy-selfie-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TS her: jeg har blitt lovet bilde av ståpikken hans først også skal jeg gi han et bilde tilbake :). Bare så usikker på hvor dirty bilde jeg skal sende tilbake og hvordan jeg skal gjøre det......

Tusen takk foralle svar så langt :) setter stor pris på det :)

Annonse

AnonymBruker

TS her: Ja, jeg skal få bilde av han først og jeg har bedt om å få et bilde av ståpikken hans ;) også får jeg se om han tar med eller uten ansikt. Men blir det for vulgært å sende en fittebilde eller liker menn generelt at det overlates litt til fantasien? Så vanskelig når han ikke kom med noe ønske tilbake..... har liksom ikke noe å gå etter.....

IKKE ha med ansiktet ditt, eller andre gjenkjennelige detaljer, som noen andre her sier. Det kan komme på uveie og bli spredt på nettet. Det trenger ikke å skje, men det er viktig å huske på at det er en sannsynlighet for det. Ellers har jeg egentlig ikke noe fornuftig å komme med..

• Liker 2
AnonymBruker

Jeg bruker å sende til samboern min som er sjømann ;) Da tar jeg bilder av fitta med to fngrer som trekker kjønnsleppene fra hverandre..og bilder der jeg fingrer meg. Han digger det. Prøvd det du ;) Uten ansikt.

med ansikt kan du jo gi han et sexy blikk og ta med kløfta di, men ikke naken :)

Anonymous poster hash: 0165f...029
  • Liker 2

Annonse

Tro meg, de fleste gutter liker bilder av jenter i dusjen! Der trenger du heller ikke å ha med ansikt (Om du ikke føler for det). Eller så bare send pupper eller vagina, om han ikke liker bildet, så sier han i fra og ber om nytt. Typisk mannfolk...haha. :fnise:

Bilde i dusjen der du smiler, holder håndkle foran ene brystet og dekker der nede.<br />Andre hånden dekker det andre brystet.<br />Du viser ikke en døyt, likevel pirrende.<br />9.999 av 10.000 legger ikke ut bilder av kjærester og ex-er på nett.<br /><br />

Anonymous poster hash: 4d1ff...cf2

For min del, så er et "sexy" bilde av kroppen lite verdt uten et sexy ansikt. Det meste av all "sexyness" ligger i munn og øyne, et uttrykk og et blikk ;)

Anonymous poster hash: 57015...d08

Når han vet hvem bildet er av, trenger han ikke et ansikt. Han skulle ha noe å runke til, da er det alt som er sør for hodet som gjelder. Hotspot er rundt ekvator selvsagt, her ligger kilden til den kraftigste mannlige erupsjon.

Endret av MrSmith
Annonse

om han ikke liker bildet, så sier han i fra og ber om nytt. Typisk mannfolk...haha. :fnise:

Ber om nye bilder om jeg liker det og jeg da men. Bare sånn i fall noen jenter her inne begynner med overtolkning etter den påstanden der.

Anonymous poster hash: f9523...f09

Ta ett der du ligger i sengen i kun søt truse. Så skrever du litt, og holder den ene armen foran brystene og suger inn magen. Ta ovenifra, fra halsen ca. Volà

Edit; I den vinkelen ser du ekstra slank ut forresten. Både mage og lår ser veldig sexy ut i den posituren.

Endret av Alja91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...