Gå til innhold

Han er alt for snill, stresser meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg flørter med, og har vært på dater med er alt for snill mot meg.. Han har ikke lagt skjul på at han håper det blir noe mellom oss, mens jeg har sagt (og mener) at jeg trenger mer tid før jeg blir sikker på hva jeg vil.

Uansett, så er han kjempe snill mot meg. Tilbyr alltid og hente og kjøre meg (selv om jeg har lappen og kan kjøre selv der vi skal treffes) Til og med om jeg bare skal hjem til han så vil han hente og kjøre meg.

Han spanderer ALLTID på meg om vi skal kjøpe oss noe mat, kjøpe ei flaske brus, kino osv.. Jeg sier alltid at jeg vil betale for meg selv, for jeg vil ikke være en snylter, men han krangler seg nesten til at det er han som skal betale. Eller så bare betaler han før jeg får sukk for meg. Føler at jeg bruker han, siden jeg vet han er så forelska i meg, men jeg får jo ikke lov til å betale.. han blir nesten sur når jeg sier at jeg vil betale denne gangen. :(

Han vil hjelpe meg med alt mulig, om vi er i en butikk, så vil han holde veska mi, bære posene mine osv.. Han foreslår å se filmer som jeg vet han egentlig ikke liker, men han vet jeg liker de osv.. men han inviterer meg på den og den filmen, som jeg vet han ikke liker.

Føler hele "forholdet" handler om meg, og at jeg skal ha det bra. Jeg har sagt til han flere ganger at jeg vil betale, at jeg greier å kjøre selv, at jeg kan bære mine egne ting, men han insisterer.

Jeg liker jo såklart at han vil at jeg skal ha det bra, men jeg er jo redd for at han ikke har det bra, selv om han sier han har det. Får dårlig samvittighet og føler meg slem, spesielt siden jeg enda ikke er sikker på følelsene mine for han. Vil ikke være en som utnytter noen gutt.. Har aldri spurt eller bedt han om noe, er alltid han som tilbyr seg. Men likevel så føler jeg meg som tidenes drittkjerring. :(

Anonymous poster hash: 60d2e...879
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan godt bytte........

Anonymous poster hash: 5dd1f...7f5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert følelser for deg da :)

Jeg blir også litt sånn når jeg liker noen veldig godt. Da vil man jo gjerne at den man liker skal ha det så bra som mulig hele tiden.

Også vil han vel bevise at han bryr seg skikkelig om deg.

Anonymous poster hash: 7f2e2...20a
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er vel noen som har innbilt ham at jenter liker at man er snill og behandler dem pent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel noen som har innbilt ham at jenter liker at man er snill og behandler dem pent.

Hvem kan det være?!

Anonymous poster hash: dc285...105

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes han virker som en skikkelig bra kar, men jeg ville også ha betalt for meg, så dette ville jeg tatt opp på en hyggelig måte. Kjæresten insisterte litt i begynnelsen på at han skulle spandere, men nå er det sånn at vi bytter på hvem som betaler.

Bare si at du får dårlig samvittighet av at han gjør alt det han gjør, men jeg synes også at du må si at du likevel mener det er utrolig fint av han. Virker som en fyr som bryr seg mye om deg, og det er jo bra :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så søtt ;) Kanskje han forandrer seg litt når nyforelskelsen går over.

Endret av Evilposelos
Gjest Lincoln
Skrevet

Så søtt ;) Kanskje han forandrer seg litt når nyforelskelsen går over.

Han forandrer seg nok når han blir dumpa til fordel for en eller annen sjarmerende drittsekk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han forandrer seg nok når han blir dumpa til fordel for en eller annen sjarmerende drittsekk.

This man speaks the truth!

Anonymous poster hash: a31c8...a96

AnonymBruker
Skrevet

Trådens overskrift sier vel det meste. Jeg ville vært kjempeglad for en slik mann- det er en sånn en som vet hvordan man skal behandle kvinner. Men det er sånne feminister som ser på dette som negativt.

Anonymous poster hash: f37eb...938
AnonymBruker
Skrevet

Men de fleste Norske jenter/kvinner er jo veldig selvstendige? eller tar jeg feil der?

Anonymous poster hash: 017d8...1a3
Skrevet

Gi han til meg du :)

Skrevet

Jeg ville ikke vært glad for en sånn mann. Det er forskjell på en snill gentleman og en selvutslettende tøffel som ikke kan si annet enn "Hva enn du ønsker, kjære." Slik TS beskriver det, så høres han her ut som sistnevnte. Noe som må være veldig slitsomt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller at de er prinsesser som må settes opp på en pidestall og vartes opp, og ikke behandles som en likestilt person.

Anonymous poster hash: d5838...5c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...