Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan steller dere føttene deres? Jeg har lyst på helt babymyke føtter uten hard hud og misfarginger. Men vet ikke hvordan jeg skal få det..

Anonymous poster hash: ddbfe...1da
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ei fotfil i dusjen som jeg filer med noen ganger i uken, og har en fotkrem på nattbordet som jeg smører føttene med hver kveld før jeg legger meg. Helt babymyke føtter vil jeg aldri få, men de er ganske myke og har ingen sprekker. Av og til fyller jeg i ei balje og tar fotbad om kveldene:)

Misfarging vet jeg ikke hvordan fjerne, for det har jeg ikke. Neglene klipper jeg når de begynner å bli lange.

Edit;

Hvis du er mye plaget med hard hud og sprekker så kunne du kanskje ha kostet på deg et par runder til fotpleier, og deretter vedlikeholdt det selv?

Endret av Pomperipossa
Skrevet

Jeg bruker en sånn høvelsak til hard hud en gang i blant, særlig rett før sommersesongen begynner. Går mye barbeint og får mye død og hard hud på hælene om jeg ikke bruker den. Så bruker jeg fotfil innimellom. Du kan også bruke olje (f.eks olivenolje) eller overdose av krem før du tar brødposer og sokker på føttene og går med det så lenge du orker. Gjerne over natta.

Skrevet

Anbefaler babyfoot som du får kjøpt på Vita (blant annet). Den fungerer kjempebra! Vedlikehold ved å file føttene jevnlig og husk å smøre de inn med fuktighetsrik krem, etter hver og dusj og gjerne hver kveld! :)

AnonymBruker
Skrevet

Pimpestein i dusjen til daglig skrubbing og jevnlig påføring av en god fuktighetskrem (Scholl) holder lenge for meg. Innimellom, 2-3 ganger i måneden, går jeg over neglene, klipper, filer og lakkerer og fjerner død hud rundt neglene, ofte i forbindelse med et fotbad.

Anonymous poster hash: a0912...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...