Gå til innhold

Hvordan introdusere sexleketøy i et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i snart 3 år og vi har vært samboere i 6 mnd. Jeg vil si vi har et bra sexliv, men i mine tidligere forhold har vi alltid brukt litt sexleketøy og jeg liker den lille ekstra spenningen det gir. Jeg har prøvd å hinte litt når det har vært reklame på tv eller vi har gått forbi en erotisk butikk, men han virker ikke veldig interessert. Så hvordan skal jeg introdusere dette i sexlivet vårt? Snakke om det på forhånd eller bare kjøpe noe å gi han? Har tenkt litt på en sexy gave til valentines day som jeg har pakket inn til han. Men er litt redd for at han er en som ikke liker sånt og ikke blir glad i det hele tatt.

Så lurer på hvordan dere gjorde det i deres forhold? Og om dere har opplevd menn som ikke liker sånt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt for sent med adventskalender der du kan starte veldig forsiktig med masasjeoljer, gavekort osv og etterhvert når du ser reaksjonen komme med en liten vibrator og gradvis bli tøffere :)

Men hva med å gjøre noe lignende med ett påskeegg?

Eller bare kjøp en ting og si du har fått den i gave (om du har bursdag eller noe sånt) og høre om han vil være med å teste? :)

Anonymous poster hash: 65c6b...0d9
Skrevet

Han er nok bare litt redd for at den skal "erstatte" han. Men etter erfaring, så vet jeg at vibratorer kan være veeeldig morsomme i ett avtagende sexliv! :)

Bare snakk med han, om han ikke vil være med på det, så kan han ikke nekte deg å kjøpe en til eget bruk :laugh:

Skrevet

Jeg fikk min første vibrator av kjæresten min i gave :P og den andre kjøpte han til meg da vi tilfeldigvis gikk forbi en erotisk butikk i syden :)

Jeg har også introdusert litt spenning på soverommet ved å rett og slett spørre om hva han syntes om....et eller annet....en stilling eller noe.....og om det ikke kunne være litt godt eller sexy. :)

Bare spør han om det er noe spesielt han liker eller om han vil prøve noe litt nytt, så er det sikkert noe han også har tenkt på ;)

Skrevet

Er ikke alle gutter som liker sexleketøy til seg selv. Har selv foreslått penisring til min kjære men han virker ikke så intr. Men han bruker derimot vibrator inniblandt på meg. Spørs om du kun tenker på sexleketøy til ham eller til deg også?

Anonymous poster hash: 69716...5e3
Skrevet

Tenker først og fremst på til meg. Vibrator, dildo etc. Hender han sliter litt med å bli stiv, men vil gjerne tilfredsstille meg allikevel. Tenker en dildo vil kunne hjelpe og kanskje han blir litt tent han også?

Er ikke alle gutter som liker sexleketøy til seg selv. Har selv foreslått penisring til min kjære men han virker ikke så intr. Men han bruker derimot vibrator inniblandt på meg. Spørs om du kun tenker på sexleketøy til ham eller til deg også?

Gjest Inferno
Skrevet

Kjøp en dildo og kjør den opp i ræva hans neste gang dere har sex. Funker garantert!

Skrevet

Introdusere? Skal dere håndhilse på dildoen eller? Det er vel bare å ta frem noe å spørre om dere skal prøve det.

Anonymous poster hash: e3608...5e6
Skrevet

Du burde kjøpe en penisring til han! Er en fantastisk oppfinnelse :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...