AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #21 Skrevet 7. januar 2014 Hadde spurt henne rett ut om hun virkelig vil ha inivitasjon når hun er så negativ til absolutt alt. Takk, jeg har ikke tenkt på det slikt. Jeg sendte henne tekstmelding for en time siden om at jeg synes det er sårende at hun har så sterke meninger om bryllupet mitt. Da fikk jeg svar at hun må få lov til å si hva hun synes om mitt bryllupshysteri. Da sendte jeg henne en melding om at hun ikke måtte føle seg forpliktet til å holde seg oppdatert om hvordan vi planlegger bryllupet. Spurte henne også nå om hun har lyst til å komme i bryllupet når hun i utgangspunktet er negativ til hele greia. Jeg er spent på svaret hennes. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e 5
lulle Skrevet 7. januar 2014 #22 Skrevet 7. januar 2014 Takk, jeg har ikke tenkt på det slikt. Jeg sendte henne tekstmelding for en time siden om at jeg synes det er sårende at hun har så sterke meninger om bryllupet mitt. Da fikk jeg svar at hun må få lov til å si hva hun synes om mitt bryllupshysteri. Da sendte jeg henne en melding om at hun ikke måtte føle seg forpliktet til å holde seg oppdatert om hvordan vi planlegger bryllupet. Spurte henne også nå om hun har lyst til å komme i bryllupet når hun i utgangspunktet er negativ til hele greia. Jeg er spent på svaret hennes. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e Jeg og ...
Sophie Skrevet 7. januar 2014 #23 Skrevet 7. januar 2014 Takk, jeg har ikke tenkt på det slikt. Jeg sendte henne tekstmelding for en time siden om at jeg synes det er sårende at hun har så sterke meninger om bryllupet mitt. Da fikk jeg svar at hun må få lov til å si hva hun synes om mitt bryllupshysteri. Da sendte jeg henne en melding om at hun ikke måtte føle seg forpliktet til å holde seg oppdatert om hvordan vi planlegger bryllupet. Spurte henne også nå om hun har lyst til å komme i bryllupet når hun i utgangspunktet er negativ til hele greia. Jeg er spent på svaret hennes. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e For ei dame, synes du er utrolig tålmodig, selv hadde jeg nok droppet henne for lengst. Spent på hva hun svarer, håper du oppdaterer oss. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 Hva svarte hun? Her ligger det jo definitivt et eller annet under. Hva slags bryllup hadde hun selv? Fikk hun ikke sitt drømmebryllup, og er dermed dypt og inderlig sjalu på at du får ditt? Eller er hun ikke gift i det hele tatt? Noe er det jo som tryter denne jenta... Det der er ikke normal oppførsel. Selv folk som er skikkelig misunnelig/sjalu pleier jo å legge bånd på seg, for gode venner iallfall. Hun er jo direkte slem mot deg. Anonymous poster hash: f8c71...f55
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #25 Skrevet 8. januar 2014 Hva svarte hun? Her ligger det jo definitivt et eller annet under. Hva slags bryllup hadde hun selv? Fikk hun ikke sitt drømmebryllup, og er dermed dypt og inderlig sjalu på at du får ditt? Eller er hun ikke gift i det hele tatt? Noe er det jo som tryter denne jenta... Det der er ikke normal oppførsel. Selv folk som er skikkelig misunnelig/sjalu pleier jo å legge bånd på seg, for gode venner iallfall. Hun er jo direkte slem mot deg. Anonymous poster hash: f8c71...f55 Hva svarte hun? Her ligger det jo definitivt et eller annet under. Hva slags bryllup hadde hun selv? Fikk hun ikke sitt drømmebryllup, og er dermed dypt og inderlig sjalu på at du får ditt? Eller er hun ikke gift i det hele tatt? Noe er det jo som tryter denne jenta... Det der er ikke normal oppførsel. Selv folk som er skikkelig misunnelig/sjalu pleier jo å legge bånd på seg, for gode venner iallfall. Hun er jo direkte slem mot deg. Anonymous poster hash: f8c71...f55 Jeg fikk svar inatt om at hun ikke liker samboeren min og derfor hun har vært negativt til hele bryllupet. Da jeg spurte hva hun ikke likte med han har jeg ikke fått svar på enda. Samboeren min er en god mann og er tålmodig og snill. Han er ingen døgenikt eller alkoholiker eller voldelig som min forrige eks og som hun vet veldig godt. Jeg har enda ikke sendt invitasjonen og venter i det lengste med å sende det, hvis jeg i det hele tatt skal gjøre det. Hun er gift, men det var dropp inn på rådhuset. Mannen ville ikke gifte seg så hun tvang han til alteret eller ut av livet hennes. Dette er uansett lenge siden og han har endra mening nå. De er glade i hverandre. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e
Barcelone Skrevet 8. januar 2014 #26 Skrevet 8. januar 2014 Jeg fikk svar inatt om at hun ikke liker samboeren min og derfor hun har vært negativt til hele bryllupet. Da jeg spurte hva hun ikke likte med han har jeg ikke fått svar på enda. Samboeren min er en god mann og er tålmodig og snill. Han er ingen døgenikt eller alkoholiker eller voldelig som min forrige eks og som hun vet veldig godt. Jeg har enda ikke sendt invitasjonen og venter i det lengste med å sende det, hvis jeg i det hele tatt skal gjøre det. Hun er gift, men det var dropp inn på rådhuset. Mannen ville ikke gifte seg så hun tvang han til alteret eller ut av livet hennes. Dette er uansett lenge siden og han har endra mening nå. De er glade i hverandre.Anonymous poster hash: b7e5e...e6e Nå er det vel ikke hun som skal være sammen med mannen din. Utifra det du skriver så er hun tydeligvis veldig sjalu på deg som får et stort bryllup med en mann som gifter seg med deg helt frivilli, og at du ikke trenger å slepe ham ned kirkegulvet. Mener at gode venninner ønsker hverandre alt godt og ikke gjør alt de kan for å ødelegge for vennen sin. Dette er jo i grunn bare trist. 7
kalinka85 Skrevet 8. januar 2014 #27 Skrevet 8. januar 2014 Utfra det du skriver i hovedinnlegget så ville jeg ikke tenkt meg om eneneste gang før jeg kastet invitasjonen henbes i ovnen. Hun fortjener ikke den invitasjonen. Send henne en sms der du sier at hun ikke blir invitert, og en kortfattet grunn til det.
applecider Skrevet 13. januar 2014 #28 Skrevet 13. januar 2014 Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg tatt en skikkelig prat med henne å konfrontert henne. Når man oppfører seg på denne måten så er det en underliggende grunn til det. Kanskje er hun misunnelig, kanskje liker hun ikke mannen din, kanskje liker hun mannen din litt for godt. Eller rett å slett ikke unner deg dette av sine egne egoistiske grunner. Dette er din mann og ditt bryllup og det eneste hun gjør er å legge bremser på gleden din. Er hennes meninger viktigere enn din glede? Spør henne. Siden hun er så påståelig og tydeligvis har en negativ mening om alt dette så bør hun gro litt baller å fortelle hva som egentlig er problemet hennes. Oppførselen hennes er hårreisende og sårende. Konfronter henne og fortell henne at du ikke er interessert i hennes meninger, at hun skal holde opp, eller så kan hun la vær å komme! Lykke til Ts.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #29 Skrevet 13. januar 2014 Hadde ikke bare valgt å ikke invitere henne, hadde også droppet henne som venn. Jada, hun er barndomsvenninnen, men folk forandrer seg. Og du kan ikke ha en sånn kjerring av en venninne (for å si det rett ut), mennesker som prøver å psyke deg ut og ødelegge deg på den måten skal man holde seg unna. Anonymous poster hash: 3bb0a...f17 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #30 Skrevet 13. januar 2014 Jeg fikk svar inatt om at hun ikke liker samboeren min og derfor hun har vært negativt til hele bryllupet. Da jeg spurte hva hun ikke likte med han har jeg ikke fått svar på enda. Samboeren min er en god mann og er tålmodig og snill. Han er ingen døgenikt eller alkoholiker eller voldelig som min forrige eks og som hun vet veldig godt. Jeg har enda ikke sendt invitasjonen og venter i det lengste med å sende det, hvis jeg i det hele tatt skal gjøre det. Hun er gift, men det var dropp inn på rådhuset. Mannen ville ikke gifte seg så hun tvang han til alteret eller ut av livet hennes. Dette er uansett lenge siden og han har endra mening nå. De er glade i hverandre.Anonymous poster hash: b7e5e...e6e Vil du virkelig være venn med en som ikke er glad på dine vegne, når du først finner kjærligheten? Vil du virkelig være venn med en som ikke liker din mann, helt uten grunn? Vil du virkelig være venn med en som snakker stygt om dere som par? Du vet jeg hvem fremtiden din er med, han, ikke henne. Kan ikke hun være en god venninne, så er hun ikke noe å samle på. Punktum. Anonymous poster hash: 3bb0a...f17 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #31 Skrevet 13. januar 2014 Vil du virkelig være venn med en som ikke er glad på dine vegne, når du først finner kjærligheten? Vil du virkelig være venn med en som ikke liker din mann, helt uten grunn? Vil du virkelig være venn med en som snakker stygt om dere som par?Du vet hvem fremtiden din er med, han, ikke henne. Kan ikke hun være en god venninne, så er hun ikke noe å samle på. Punktum. Anonymous poster hash: 3bb0a...f17 Ops, liten skrive feil Anonymous poster hash: 3bb0a...f17
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #32 Skrevet 13. januar 2014 Det der er ikke en venninne. Anonymous poster hash: e5a5d...99b 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #33 Skrevet 14. januar 2014 Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg tatt en skikkelig prat med henne å konfrontert henne. Når man oppfører seg på denne måten så er det en underliggende grunn til det. Kanskje er hun misunnelig, kanskje liker hun ikke mannen din, kanskje liker hun mannen din litt for godt. Eller rett å slett ikke unner deg dette av sine egne egoistiske grunner. Dette er din mann og ditt bryllup og det eneste hun gjør er å legge bremser på gleden din. Er hennes meninger viktigere enn din glede? Spør henne. Siden hun er så påståelig og tydeligvis har en negativ mening om alt dette så bør hun gro litt baller å fortelle hva som egentlig er problemet hennes. Oppførselen hennes er hårreisende og sårende. Konfronter henne og fortell henne at du ikke er interessert i hennes meninger, at hun skal holde opp, eller så kan hun la vær å komme! Lykke til Ts. Hei, Jeg har forsøkt å konfrontere henne tidligere, men hun nekter å snakke om årsak. Siden hun bor i hjembygda og jeg i Oslo så kommuniserer vi for det meste på telefon eller epost. Hun legger på, eller ignorerer spørsmålet mitt på epost. Jeg har ikke hørt fra henne siden jeg sendte forrige tekstmelding, og derfor ringte jeg mannen hennes mens han var på jobb. (streng beskjed fra mannen hennes om at jeg ikke måtte kontakte han på mobil eller hjemme. Kun når han er på jobb for der har hun ikke tilgang) Mannen lurte ihvertfall på om vi hadde kranglet siden hun er så sint på meg. Jeg er blitt ett ikke-tema hjemme hos dem for tiden. Ifølge han er det ikke noe problemer på jobb, men at hun har holdt seg for det meste hjemme eller med barna. Hun har droppet avtaler med venninner i helgen uten grunn, men ellers er humøret det samme. Jeg har uansett bestemt meg for å ikke invitere hun og mannen. Jeg vil helst unngå ubehageligheter. Hvis noen lurer: jeg er ikke i forhold med mannen hennes, men har beholdt kontakten med han da hun fikk sammenbrudd og ville holde meg oppdatert. Men da hun fikk se en bursdagsmelding jeg sendte til mannen hennes, ble hun visstnok krakilsk. Derfor kontakter jeg mannen hennes kun når han er på jobb og det er kun i spesielle tilfeller. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #34 Skrevet 14. januar 2014 Svare er enkelt, hun er bare sjalu. syklig sjalu. Sjalu på at du har god kontakt med mannen hennes, at du får stort og flott bryllup, ja kanskje også på mannen din, selv om hun sier hun ikke liker ham...? Sjalusi kan vere en sykdom i seg selv, så om dette er ei du vil ha kontakt med videre, så hadde jeg satt meg ned med henne, sett henne i øynene og pratet! JA vanskelig, men også vanskeligere for henne å ta lett på hva hun svarer. Når en må se på hverandre må en faktisk ha en samtale, i forhold til mailer og meldinger. Når dere har gjort dette, DA kan du ta avgjørelsen på om du ikke vil invitere. For om jenta faktisk er nede i en mørk dal, så bør en vel gjøre det en kan for å vise veien til stigen oppigjen isteden for å dytte henne lenger ned....? På denne måten vil du også hindre henne i å spre eder og galle om dere i evig fremtid for at dere ikke ble invitert. slik hun oppfører seg vil jeg tro det også vil komme løgner fra henne nemlig..... Anonymous poster hash: 50df9...e8e
Gjest Blomsterert Skrevet 16. januar 2014 #35 Skrevet 16. januar 2014 Altså. Hun er gjennomført negativ,og vil såre/fornærme deg når det gjelder det som skal være en av dine største dager. Hun er usympatisk og fryktelig hensynsløs. Alt sikkert grunnet sjalusi,-nok en dårlig egenskap. Hun fortjener ingen invitasjon. Du fortjener din store dag uten å engste deg for hennes hensynsløshet!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #36 Skrevet 17. januar 2014 Klart du skal invitere ho! Det er jo barndomsvenninna di! Det er dessutan mulig at ho har eit poeng her. Du skriv at du drar til Italia for å handle brudekjole, og du har eige nettside og dyre designersko. Kanskje det er slik her at denne eine vennina di er den som faktisk kjenner deg så godt at ho tør å seie meininga si; du har tatt litt av på brylluper ditt! Anonymous poster hash: a0655...610
lulle Skrevet 17. januar 2014 #37 Skrevet 17. januar 2014 Jeg syns det høres ut son venninna de begynner å bli syk igjen. Mannen beskriver at hun trekker seg fra andre avtaler og stort sett holder seg for seg selv. Jeg vil også beskrive hvordan hun har vært mot deg som i beste fall spesiell i værste fall syk.
Berit Skrevet 17. januar 2014 #38 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Hadde spurt henne rett ut om hun virkelig vil ha inivitasjon når hun er så negativ til absolutt alt. Det hadde jeg også gjort. Jeg hadde også sagt at mitt inntrykk var at hun var så negativ til mye både angående bryllupet, min mann og meg, hva vi ønsket og foretok oss. Derfor ville jeg si: "Jeg kan ikke forstå at du har interesse av å komme i bryllupet, og det virker nesten som du er ute for å såre. Jeg blir såret av dine kommentarer og negative bemerkninger om det vi foretar oss. Du kan godt ha forskjellig syn og mening, men du vil sikkert vårt beste, går jeg utfra. Da må du vise at du aksepterer og er glad på våre og mine vegne". Endret 17. januar 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #39 Skrevet 17. januar 2014 Vil du virkelig være venn med en som ikke er glad på dine vegne, når du først finner kjærligheten? Vil du virkelig være venn med en som ikke liker din mann, helt uten grunn? Vil du virkelig være venn med en som snakker stygt om dere som par? Du vet jeg hvem fremtiden din er med, han, ikke henne. Kan ikke hun være en god venninne, så er hun ikke noe å samle på. Punktum. Anonymous poster hash: 3bb0a...f17 Vil du virkelig være venn med en som ikke er glad på dine vegne, når du først finner kjærligheten? Nei. Vil du virkelig være venn med en som ikke liker din mann, helt uten grunn? Nei. Vil du virkelig være venn med en som snakker stygt om dere som par? Nei. Du vet jeg hvem fremtiden din er med, han, ikke henne. Kan ikke hun være en god venninne, så er hun ikke noe å samle på. Punktum. Hun har ikke alltid vært slik. Hun har møtt samboeren min flere ganger og har til og med gitt han klem og fortalt han hvor glad hun er på mine vegne som har møtt en så snill mann som han. Den negative oppførselen startet kort tid etter forlovelsen min. Og det har blitt enda verre etter at forloveren min sa rett ut at hun ikke måtte komme i utdrikningslaget, etter at hun saboterte alt av planer. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #40 Skrevet 17. januar 2014 Klart du skal invitere ho! Det er jo barndomsvenninna di! Det er dessutan mulig at ho har eit poeng her. Du skriv at du drar til Italia for å handle brudekjole, og du har eige nettside og dyre designersko. Kanskje det er slik her at denne eine vennina di er den som faktisk kjenner deg så godt at ho tør å seie meininga si; du har tatt litt av på brylluper ditt! Anonymous poster hash: a0655...610 Klart du skal invitere ho! Det er jo barndomsvenninna di! Jeg er bare bekymret for at hun kommer til å lage kvalm under festen. Det er dessutan mulig at ho har eit poeng her. Du skriv at du drar til Italia for å handle brudekjole, og du har eige nettside og dyre designersko. Jeg er åpen for andre meninger så lenge det er konstruktiv. Men å få høre at jeg ikke ser ut i min egen kjole, syns jeg er ufint. Selv fra en barndomsvenninne. Hadde du tålt å få høre det fra din egen venninne, når du selv syns kjolen kler deg og føler deg vel i? Kanskje det er slik her at denne eine vennina di er den som faktisk kjenner deg så godt at ho tør å seie meininga si; du har tatt litt av på brylluper ditt! Jeg kan forstå av barndomsvenninnen syns at jeg har tatt av i bryllupet sammenlignet med hennes. At jeg reiser til utlandet for å kjøpe kjole og dyre designersko er da helt opp til meg. Det er jo ikke slik at jeg blakker meg eller handler på kreditt. Barndomsvenninnen min har aktivt tatt kontakt og ønsket å oppdatere seg om bryllupsplanleggingen min. Anonymous poster hash: b7e5e...e6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå