AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Som overskriften sier, jeg og min kjære er ikke forlovet, men jeg har allerede begynt å tenkte på et eventuelt utdrikningslag. Vi hadde samtalen i går hvor denne festligheten kom opp som tema. Nå har det seg slik at det å reise på strippeklubb er en del av pakka i vennegjengen til min kjære. I dette inngår også den mye omtalte lapdancen, eller tre. Dette er noe jeg sliter VELDIG med å synes at er greit, men etter samtalen med min kjære i går forstår jeg at dette er noe jeg bare må akseptere. Synes i grunn det er synd at jeg må godta noe jeg ikke føler meg komfortabel med, men samtidig vil jeg ikke nekte kjæresten min en slik dag, kveld og natt sammen med gutta. Kjæresten min er veldig åpen om temaet, og forteller meg at det er en guttegreie, hvor de har det artig. Ikke slik som jeg forestiller meg at de kun sitter med beina i kors mens de sikler på de pene damene. I fjor sommer var denne guttegjengen på strippeklubb som en del av et annet utdrikningslag. Etter dette hadde jeg det vondt og jeg får fortsatt en vond klump i magen når jeg tenker på at min kjære har vært der. Kjæresten min er veldig flink til å fortelle meg hvor pen og deilig han synes jeg er og jeg vet at han mener det. Samtidig føler jeg meg ikke bra nok når jeg tenker på at han har sett disse vakre og sexy damene danse foran seg.. Som overskriften sa er vi ikke forlovet, men etter vel to år sammen begynner dette nå å bli et tema. Jeg er nesten der at jeg føler jeg sier ja til at en naken dame skal danse naken og sensuelt på han dersom jeg sier ja til å gifte meg med han.. og dette blir jo helt feil! Jeg kan jo ikke nekte han et utdrikningslag og jeg vil heller ikke være den som forteller gutta hva han har lov til og ikke. Jeg bestemmer jo ikke over han heller.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men håper kanskje noen kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan klare å takle dette bedre. Det er vel kanskje dessverre slik at problemet her er min egen selvtillit og at det er derfor jeg blir noe sjalu.. Skulle ønske jeg klarte å se på dette som en moro ting for gutta, heller enn noe som grenser til utroskap.. Og, er det noen som kan avkrefte noen av mytene om strippere og lapdance så blir jeg glad.. Jeg ser for meg skikkelig fine damer, med store pupper og perfekte kropper som åler seg innpå alle mannfolka mens buksa blir mer og mer stram foran Legger til på slutten at jeg anser meg selv om "bra nok" for kjæresten min. Jeg er lang og slank og burde kanskje utseendemessig ikke føle meg "truet" av disse kvinnene.. men, kanskje føler jeg meg ikke like sexy som de.. Anonymous poster hash: 65193...84a Anonymous poster hash: 16aea...2d5
Gjest Awzm me Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Oi, strippeklubber er utrolig harry. Men jeg ville faktisk ikke vært med en mann som drar på strippeklubb, og spesielt ikke som har det som "en greie" med kameratene. Men om de drar til utlandet, typ øst-europa så trenger du ikke være bekymret for at stripperne er like fine og perfekte som de er på tv, det sa i hvert fall en som hadde vært på en strippeklubb der til meg. Hvordan "standarden" er i Norge, vet jeg ikke da
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Hadde aldri klart å gifte meg med en slik mann. Han burde FULLT respektere at dette ikke er greit, og hvorfor i huleste skal man bruke den siste tiden før man gifter seg med den man elsker ved å gi all sin oppmerksomhet til noen andre, nakne damer? Det der hadde jeg aldri funnet meg i. Tror ikke det er så veldig vanlig heller. Ble irritert på dine vegne nå.. Anonymous poster hash: c3329...0dc 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hadde gitt klar beskjed om at det der er ikke greit. Du kan jo si at hvis han ikke lar være så vil du ikke gifte deg, bare for å se hva han sier. Skjønner du ikke vil virke kontrollerende osv, men man kan ikke være helt dørmatte heller..! Anonymous poster hash: acfaf...c40 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Hva med å lete etter en mann du deler verdigrunnlag med? Tror ulike verdier vil gi et dårlig ekteskap uansett.Anonymous poster hash: ead25...ae9 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Takk for svar, damer! Skjønner at jeg kanskje fremstår som en dørmatte, men synes selv ikke at jeg er det. Kjæresten min og jeg er veldig like, og er sjelden (les: aldri) ute på byen og slik. Han har heller ikke for vane å være på strippeklubber (vært der to ganger, i forbindelse meg utdrikningslag). Fremstod kanskje som at han er dette ofte med sine kamerater. I hodet mitt så er jeg litt der at jeg ikke vil gifte meg siden jeg ikke vil at hans skal få en lapdance, men samtidig kan jeg jo ikke la 3 minutters dansing ødelegge et helt liv sammen med han som gift heller... Anonymous poster hash: 16aea...2d5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Men hvorfor skal han absolutt få lapdance? Hvorfor er kameratene slik? Har han veldig lyst til dette selv? Hva syns du isåfall om at han ønsker å få lapdance av en deilig, ca. naken dame? Det grenser jo nesten mot utroskap! Anonymous poster hash: c3329...0dc 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Men hvorfor skal han absolutt få lapdance? Hvorfor er kameratene slik? Har han veldig lyst til dette selv? Hva syns du isåfall om at han ønsker å få lapdance av en deilig, ca. naken dame? Det grenser jo nesten mot utroskap! Anonymous poster hash: c3329...0dc TS her Har forstått det silk at det er for å gjøre brudgommen mest mulig pinlig berørt.. Etter hva kjæresten min forteller synes i grunn alle at det er kleint, men samtidig kan jeg ikke skjønne annet enn at de liker det heller.. Vet ikke om han har LYST på det selv, (det er ji kameratene som bestemmer det), men siden han ikke hadde sagt nei så regner jeg vel med at alle karer kanskje har lyst på det.. Og nei, som jeg har sagt før.. jeg liker det ikke, derav dette innlegget. Anonymous poster hash: 16aea...2d5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 TS her Har forstått det silk at det er for å gjøre brudgommen mest mulig pinlig berørt.. Etter hva kjæresten min forteller synes i grunn alle at det er kleint, men samtidig kan jeg ikke skjønne annet enn at de liker det heller.. Vet ikke om han har LYST på det selv, (det er ji kameratene som bestemmer det), men siden han ikke hadde sagt nei så regner jeg vel med at alle karer kanskje har lyst på det.. Og nei, som jeg har sagt før.. jeg liker det ikke, derav dette innlegget. Anonymous poster hash: 16aea...2d5 Jaja, da får du bare finne deg i det da. Men tror ikke det så vanlig, men hvis det er sånn alle i den gjengen gjør det så.. Anonymous poster hash: c3329...0dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Dere kan evt stikke av og gifte dere i all hemmelighet?Anonymous poster hash: ead25...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Dere kan evt stikke av og gifte dere i all hemmelighet?Anonymous poster hash: ead25...ae9 Hehe ja.. jeg sa at jeg ville gifte meg slik, men han sa at han ville ha utdrikningslag. Ikke missforstå her og tro at han KUN vil på strippeklubb. Det han vil er å ha en morsom dag med gutta fylt med godt drikke, fart og spenning Dette synes jeg han fortjener, selv om jeg kunne vært strippeklubben foruten .. hehe Anonymous poster hash: 16aea...2d5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Hehe ja.. jeg sa at jeg ville gifte meg slik, men han sa at han ville ha utdrikningslag. Ikke missforstå her og tro at han KUN vil på strippeklubb. Det han vil er å ha en morsom dag med gutta fylt med godt drikke, fart og spenning Dette synes jeg han fortjener, selv om jeg kunne vært strippeklubben foruten .. heheAnonymous poster hash: 16aea...2d5 Da får du spørre hva som er viktigst for han, deg eller dette usmakelige utdrikkingslaget. Tror ikke dette er en mann jeg ville vurdert å gifte meg med..Anonymous poster hash: ead25...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Hehe ja.. jeg sa at jeg ville gifte meg slik, men han sa at han ville ha utdrikningslag. Ikke missforstå her og tro at han KUN vil på strippeklubb. Det han vil er å ha en morsom dag med gutta fylt med godt drikke, fart og spenning Dette synes jeg han fortjener, selv om jeg kunne vært strippeklubben foruten .. hehe Anonymous poster hash: 16aea...2d5 Hvordan skal ditt utdrikningslag foregå da? Du kan jo involvere mannlige strippere, kanskje det gjør det lettere for deg å takle? Anonymous poster hash: c3329...0dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Hvordan skal ditt utdrikningslag foregå da? Du kan jo involvere mannlige strippere, kanskje det gjør det lettere for deg å takle? Anonymous poster hash: c3329...0dc Ja det er sant, men for å være helt ærlig så synes jeg ikke dette passer inn siden jeg er i et forhold.. Altså, vil helst ikke ha en mannlig stripper. Men ser at det kan være med på å "likestille" det hele.. Anonymous poster hash: 16aea...2d5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Ja det er sant, men for å være helt ærlig så synes jeg ikke dette passer inn siden jeg er i et forhold.. Altså, vil helst ikke ha en mannlig stripper. Men ser at det kan være med på å "likestille" det hele.. Anonymous poster hash: 16aea...2d5 Ja men det passer jo tydeligvis supert inn for han selvom han er i forhold.. Men hadde han hatt noe i mot det eller er han helt ok med sånt? Anonymous poster hash: c3329...0dc
Barcelone Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Hadde aldri i verden villet giftet meg med en mann som synes at det var greit å gå på strippeklubb, utdrikningslag eller ei. Synes det forfekter et ganske respektløst kvinnesyn og skjønner ikke poenget med å se på andre nakne damer. Synes du skal forklare ham hvor ubehagelig du synes dette er og at det ikke er noen unnskyldning at dette er noe de "pleier" å gjøre. Blir jo ganske lite orginalt også om de gjør det hver gang de har utrikningslag. Man må da greie å være med oppfinnsomme. Hadde mine venninner bestilt stripper eller tatt med meg på strippeklubb da jeg giftet meg så hadde jeg faktisk forlatt hele utdrikningslaget. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Ja men det passer jo tydeligvis supert inn for han selvom han er i forhold.. Men hadde han hatt noe i mot det eller er han helt ok med sånt? Anonymous poster hash: c3329...0dc Vi har pratet på det og han hadde ikke hatt noe mot at jeg fikk en mannlig stripper Anonymous poster hash: 16aea...2d5
OppNedPåAlt Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Seriøst? Er det så ille? Hadde ikke brydd meg, la gutter være gutter. Eller så lar du bare være å gifte deg med han, easy! 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #19 Skrevet 7. januar 2014 Seriøst? Er det så ille? Hadde ikke brydd meg, la gutter være gutter. Eller så lar du bare være å gifte deg med han, easy! La gutter være gutter? ... Akkurat som at dette er noe som kjennertegner gutter? :S Anonymous poster hash: 1adfc...e27 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 Gutter kan få være gutter så mye de vil for meg. Skal jeg gifte meg, må jeg ha en mann.Anonymous poster hash: ead25...ae9 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå