AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har litt kjedelige vakter på jobben. Jobber til klokken 22, noen dager i uka. Og da vil daten allitd møte meg etter disse vaktene. Da er jeg trøtt , og har nok med meg selv.... Men føler jo at jeg bør ha et "normalt" liv som funker. Daten er veldig sexfokusert.... og jeg blir redd det hele... Vi har hatt sex noen ganger. Og de ganger han har kommet etter klokken 22, så er han bare ute etter å ta på meg, ha sex og så får han det travelt og må han løpe hjem og legge seg igjen sier han. Hvis jeg sier nei til å møte han etter jobben, så blir han såret og sur. Noen som forstår at jeg er lei av å ha det sånn, og at jeg tenker at han er opptatt av kun en ting? Anonymous poster hash: 2a8ba...a57 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Sett grensene der du er komfortabel med dem og la han seile sin egen sjø. Anonymous poster hash: 2b178...c1c 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Han sier at han bare holder seg til meg . Men han er ekstremt opptatt av sex. Skriver om at han fantaserer om at andre menn knuller meg osv... Jeg føler det er nedverdigende... og ekkelt. Så derfor har han skremt meg fra å møte han i det siste. Og når han vil møtes sent på kvelden , så orker jeg det ikke. Og jeg vet jo hva han vil: han vil ha se og gå igjen tror jeg. Han sier at han blir såret når jeg sier at det ikke passer... Anonymous poster hash: 2a8ba...a57
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor i alle dager dater du denne fyren? Han er bare ute etter en ting, og du synes ting han sier og gjør er "ekkelt"? Få litt selvrespekt og get rid. Anonymous poster hash: 5814a...e2b 3
Gjest AnneShirley Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor i alle dager dater du denne fyren? Han er bare ute etter en ting, og du synes ting han sier og gjør er "ekkelt"? Få litt selvrespekt og get rid.Anonymous poster hash: 5814a...e2b Signerer! 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Det er typisk meg og blande meg inn i slike menn. Dette har skjedd gang på gang.... Nå merket jeg at jeg ble ordentlig dårlig av det. Fikk veldig nerveproblemer av dette, og er blitt dypt deprimert. Samtidig bereider jeg meg selv og hater meg selv fordi dette skjer gang på gang. Men jeg bør vel ikke hate meg selv for dette, men bare koble ut kontakten når han oppfører seg sånn, og selv om jeg har gjort feil før så er det om å gjøre å være sterk og ikke gjøre dette igjen. For jeg kjenner at jeg ikke har godt ut av dette. Jeg blir syk av det. Vet ikke hvorfor jeg er blitt sånn. Mangel på selvtillit eller noe. Jeg må bare si til han at dette går ikke. Anonymous poster hash: 2a8ba...a57 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Ikke ha dårlig samvittighet for at du kvitter deg med han. Ikke gå for dypt i følelser og sånn, for det gjør garantert ikke han. Han er ute etter gratis kjøtt og det er ikke du. Vær snill med deg selv, avslutt og gå videre i livet ditt. Kort og greit. Anonymous poster hash: 2b178...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Vet ikke hvorfor jeg er blitt sånn. Mangel på selvtillit eller noe. Anonymous poster hash: 2a8ba...a57 Da bestemmer du deg for å gjøre ting annerledes senere. 1. Ingen sex før forholdet er seriøst. 2. Ingen date etter seinvakt. 3. Blil kjent på dagtid og med påkledning Anonymous poster hash: cd7f3...357
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 enig. Og jeg kommer ingen vei meg å bli sint på meg selv fordi jeg alltid har blandet meg inn i den type menn, og nå nok en slik. Jeg må være tøff, få mer bein i nesa, og tenke på mitt eget beste. Jeg gidder ikke å møte han så sent på kvelden, for da er jeg sikker på at han vil bare ha meg til sengs og storme ut når han har fått sex igjen. Orker det ikke... Orker ikke den ekle triste følelsen. Tomheten etterpå.... Jeg må være beinhard, og stille mer kriterier. En mann som skal ha meg må vise at jeg betyr mer enn det han gjør. Å si at han vil dele meg med andre menn, er helt dustete å si..... Har opplevd andre menn si det før... og da har jeg dumpet de.. For slikt sårer meg og psyker meg ned..... Jeg er bare nødt å verne om mitt eget følelsesliv og liv. Anonymous poster hash: 2a8ba...a57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå