AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 .....for deretter å føle at det kanskje kunne vært noe likevel? :-/ Anonymous poster hash: a8320...631
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Ja, men heldigvis var det ikke for sent Anonymous poster hash: a0b7c...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Nei, men det har skjedd at en mann har gjort det mot meg for senere å angre. Men da var det for sent. Anonymous poster hash: 7bf7c...956
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 jepp.... nå er han gift å har barn... dumme meg... Anonymous poster hash: 913ba...d34 1
Nettinettet Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har vel tenkt det sånn i ettertid noen ganger.. hvis en jeg har datet senere får seg dame og blir lykkelig med henne.. hvis jeg ser at de reiser på romantiske ferier sammen, mens jeg fortsatt er singel.. men samtidig så ville ikke jeg ha han.. jeg hadde ikke de følelsene for han som hun har.. vi kunne ikke skapt den samme romantikken som de skaper.. så da innser jeg at nei, det er en grunn til at man føler som man føler, og hadde jeg tatt til takk med han, så hadde han aldri fått opplevd det han nå opplever, og jeg hadde ikke fått muligheten til å oppleve det jeg heller.. 1
Gjest rådyr Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Trodde det, men hadde tydeligvis ikke gjort det likevel. Følte etterpå at det var litt ego av meg å ta opp kontakten igjen, men på den annen side hadde jeg jo gjort oss begge lykkelig om det hadde stemt skikkelig.
Ferny Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har vel tenkt det sånn i ettertid noen ganger.. hvis en jeg har datet senere får seg dame og blir lykkelig med henne.. hvis jeg ser at de reiser på romantiske ferier sammen, mens jeg fortsatt er singel.. men samtidig så ville ikke jeg ha han.. jeg hadde ikke de følelsene for han som hun har.. vi kunne ikke skapt den samme romantikken som de skaper.. så da innser jeg at nei, det er en grunn til at man føler som man føler, og hadde jeg tatt til takk med han, så hadde han aldri fått opplevd det han nå opplever, og jeg hadde ikke fått muligheten til å oppleve det jeg heller.. Jeg tenker litt sånn som deg. JA - kanskje det er en skikkelig flott/bra mann.... men jeg ville ikke ha han. Noen ganger dreier det seg om noe så banalt som dårlig timing. Men man kan ikke gå tilbake og endre fortiden heller. Var man ikke "der", så var man ikke "der". Synd for meg. Fint for hun nye. 1
Nettinettet Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg tenker litt sånn som deg. JA - kanskje det er en skikkelig flott/bra mann.... men jeg ville ikke ha han. Noen ganger dreier det seg om noe så banalt som dårlig timing. Men man kan ikke gå tilbake og endre fortiden heller. Var man ikke "der", så var man ikke "der". Synd for meg. Fint for hun nye. Nettopp.. man tar et valg, der og da, og så får man bare stå for det valget senere..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vet det er dumt av meg, men jeg håper en fyr (vi flørtet en stund, men han ville ikke noe seriøst), tar til "vettet" og angrer. Hvor lenge kan jeg tillate meg å ha dette håpet? Vi avsluttet bare for noen uker siden.Anonymous poster hash: b059a...112
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vet det er dumt av meg, men jeg håper en fyr (vi flørtet en stund, men han ville ikke noe seriøst), tar til "vettet" og angrer. Hvor lenge kan jeg tillate meg å ha dette håpet? Vi avsluttet bare for noen uker siden.Anonymous poster hash: b059a...112 Så lenge du trenger det. Før eller senere går du lei hvis det ikke skjer, og da står det en ny der. Anonymous poster hash: a0b7c...9b5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Nei, men det har skjedd at en mann har gjort det mot meg for senere å angre. Men da var det for sent. Anonymous poster hash: 7bf7c...956 Haha, med meg også. Anonymous poster hash: 7d918...269
Gjest summer10 Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 (endret) ...... Endret 10. februar 2014 av summer10
Betty Blue Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Haha, med meg også. Anonymous poster hash: 7d918...269 Samme her. Har også opplevd at en mann har angret, men da hadde toget for å få følelsene tilbake gått, vi gjorde et forsøk- men jeg klarte ikke få den samme tilliten og omtanken for ham tilbake. Har opplevd å angre selv på å ha avsluttet noe for tidlig, men da gikk det heldigvis bra å få ham tilbake. Endret 9. januar 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå