Gå til innhold

Hun dumpa meg. Jeg har sex med søstera hennes som hevn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter ca. 9 mnd sammen, ble jeg plutselig dumpa av eksdama. Det var veldig plutselig, da hun hadde vært klart mest interessert den første tiden. Det gikk ganske lang tid før jeg knyttet meg noe til henne og ville bli seriøse. Da jeg endelig omtrent falt for henne og ville satse, så dumpa hun meg.

Jeg sa kort og greit "ok, hvis det er det du vil" når hun gjorde det slutt, men jeg ble ganske provosert. Ikke ga hun meg noen forklaring heller, utenom at det var ting jeg gjorde som provoserte henne.

Jeg har alltid hatt god tone med hennes yngre søster og skal møte henne (søstera) neste uke. Vi skal ta noen glass vin sammen. Planen er å få henne til sengs, noe jeg tror skal la seg gjøre.

Jeg vet dette er litt drittsekk, men jeg er provosert. Spørsmålet mitt er ikke om dette er riktig eller galt, men hvordan eksdama kommer til å reagere. Hvordan hadde du, som kvinne, reagert på dette?

Anonymous poster hash: 39521...c0e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er patetisk. Det understreker jo bare hvor såret og bitter du er og at du er deprimert nå som hun har forlatt deg. Det er de signalene "hevn" gir folk. Når jeg har opplevd en eks som oppfører seg snurt og forbanna har det alltid bekreftet at bruddet var en riktig ting.

Hvorfor gjør folk dette mot seg selv? Hva er problemet med å gå ut av det med verdighet og finne en bedre partner?

Anonymous poster hash: f4ada...ecc
  • Liker 17
Skrevet

Jeg syntes det hørtes ut som en genial plan - tut og kjør, grønt lys og ingen betenkeligheter. Du burde harve over hele familien hennes inkludert bikkja og gullfisken også. Lykke til :)

• Liker 27
Skrevet

Kommer vel an på fyren. Er ikke sikkert jeg ville brydd meg utover at jeg ville fortalt søsteren min om hvorfor jeg dumpa deg og "advart" henne om deg. Kommer jo an på forholdet dems i mellom også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en helt ubrukelig løsning på problemet og ganske trist at du velger en slik utvei. Var det virkelig ingen andre måter å avreagere på?

Anonymous poster hash: 7eba9...eae
  • Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hun kommer til å bli fornøyd med valget hun har gjort, hvertfall! :)

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Da overbeviser du henne i alle fall om at det var riktig å dumpe deg. Og søstera kan vel takke seg selv...

Anonymous poster hash: def93...6a4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det..

Jeg vurderte det samme etter dama mi gjorde slutt siden jeg har gode vibber med søsteren.

Desverre er hun enda en av disse jentene som ikke ser selv at hun egentlig er et bra menneske...og ikke ser selv at ingenting blir bedre av å søke bekreftelse ved å være fellesmadrass for alle drittsekkene i byen. Så mistet lysten..

Anonymous poster hash: fbfa8...1c4

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vært hundre prosent sikker på at min avgjørelse om å dumpe deg hadde vært riktig. Så hadde jeg gått videre med hevet hode vel bevisst at jeg var kvitt en drittsekk.

• Liker 3
Skrevet

Etter ca. 9 mnd sammen, ble jeg plutselig dumpa av eksdama. Det var veldig plutselig, da hun hadde vært klart mest interessert den første tiden. Det gikk ganske lang tid før jeg knyttet meg noe til henne og ville bli seriøse. Da jeg endelig omtrent falt for henne og ville satse, så dumpa hun meg.

Jeg sa kort og greit "ok, hvis det er det du vil" når hun gjorde det slutt, men jeg ble ganske provosert. Ikke ga hun meg noen forklaring heller, utenom at det var ting jeg gjorde som provoserte henne.

Jeg har alltid hatt god tone med hennes yngre søster og skal møte henne (søstera) neste uke. Vi skal ta noen glass vin sammen. Planen er å få henne til sengs, noe jeg tror skal la seg gjøre.

Jeg vet dette er litt drittsekk, men jeg er provosert. Spørsmålet mitt er ikke om dette er riktig eller galt, men hvordan eksdama kommer til å reagere. Hvordan hadde du, som kvinne, reagert på dette?

Kan du ikke heller gjøre det med noen andre enn søsteren hennes? Det kan gå utover forholdet dem har mellom seg… Du trenger ikke synke ned på hennes nivå, altså å såre henne tilbake.

Skrevet

Å bli kvitt en drittsekk er mye bedre enn å oppføre seg som en selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann, har gjort akkuratt det der. Beste var at søstra hennes var både yngre og mer attraktiv, de var også en smule uvenner. Det var en fin opplevelse, og reaksjonen fra eksdama kan ha vært det beste tilogmed. Først ble hun riktig sur, men så etter kun 2 uker snudde det seg helt. Hun ble lei seg for meg, og ville bli sammen igjen. Da takket jeg vennlig nei og fortsatte mitt eget liv, hun er i samme studie som meg nå er vi venner. (jeg har en liten anelse at hun ennå vil bli sammen med meg, hehe)

Det anbefales at du gjør det samme, om ikke reaksjonen blir bra så er jo selve sexen iallefall noe.

Anonymous poster hash: 0e79e...a34

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er måten du reagerer på kan jeg godt forstå at hun gjorde det slutt. Jeg hadde blitt ganske forbanna. Men hadde klikka på søstera mi, tror det hadde tatt lang tid før jeg snakka med henne igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Du synker lavt. Enkelt og greit. Hevn eller ikke, forbaska ekkelt. Bare fordi hun dumpa deg så blir det ikke bedre om du puler søsteren hennes............ Meeeen om det stimulerer sexbehovet og egoet ditt, så go for it. Idiot. :P Siden hun gjorde det slutt med deg bryr hun seg sikkert ikke uansett. Og det håper jeg hun ikke gjør, det her sier mer om deg enn hun.

Anonymous poster hash: 1d57e...75a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann, har gjort akkuratt det der. Beste var at søstra hennes var både yngre og mer attraktiv, de var også en smule uvenner. Det var en fin opplevelse, og reaksjonen fra eksdama kan ha vært det beste tilogmed. Først ble hun riktig sur, men så etter kun 2 uker snudde det seg helt. Hun ble lei seg for meg, og ville bli sammen igjen. Da takket jeg vennlig nei og fortsatte mitt eget liv, hun er i samme studie som meg nå er vi venner. (jeg har en liten anelse at hun ennå vil bli sammen med meg, hehe)

Det anbefales at du gjør det samme, om ikke reaksjonen blir bra så er jo selve sexen iallefall noe.

For noe stort tull. Ingen damer vil ha noen tilbake som oppfører seg slik.

Anonymous poster hash: def93...6a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS

Likte denne. Tror vel ikke hun vil ha meg tilbake hvis jeg har sex med søstera, men satser på at hun blir lei seg. Har ikke noe behov for å snakke med henne igjen, men vil gjerne gi henne et siste stikk i siden før vi går hver vår vei for godt.

Skrevet

Jeg tror egentlig jeg bare hadde ledd av hvor patetisk du er. Hvis du gjennomfører dette, vll jeg si at hun er vinneren, for da viser du henne hvor bitter du er.

• Liker 8
Skrevet

Haha. Et alternativ er jo at hun ikke kommer til å bry seg nevneverdig - ettersom hun faktisk dumpet deg.

Jeg tror heller hun og søsteren kan få et noe rart forhold etter episoden. Hvis de ikke har det allerede, ettersom søsteren tydeligvis har tenkt å date deg (...??).

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg tenker mer at dersom søstra hennes går med på dette så er hun en dårlig søster.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...