AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Etter et år på samme arbeidsplass med flere måneder med flørting, så ble det endelig dating på oss. Eneste problem er at han flytter i februar. Jeg har ikke vært ute etter noe forhold, men etter flere dater har jeg innsett at dette er virkelig en kar for meg, og jeg irriterer meg grenseløst over at han faktisk tar med bagasjen sin for å forlate byen vi bor i. Ifølge venner av han har han vært "keen" på meg siden sommer, men alikevel ventet han med å spørre meg ut til to måneder før han flytter. Hva skjer nå? Er jeg bare en flørt han vil ha før han kan forsvinne? Noe som klarer å forstå hvorfor han ventet så lenge med å ville date meg? Og hvorfor begynner man med noe "nytt" hvis man har tenkt å forlate det? Alle tips, meninger og råd tas imot med et stort takk Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Hvor langt skal han flytte da? Og hva er grunnen til at han skal flytte? Anonymous poster hash: a9f17...595
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hvor langt skal han flytte da? Og hva er grunnen til at han skal flytte? Anonymous poster hash: a9f17...595 Han flytter fra Oslo til Tr.heim for å komme nærmere familien og for at han er lei av Oslo. Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
Betasuppe Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Han flytter fra Oslo til Tr.heim for å komme nærmere familien og for at han er lei av Oslo. Anonymous poster hash: 26e3d...bc0 Da er han tydeligvis ikke interessert nok, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Du må nesten spørre han. Han sier at han mest sannsynlig kommer tilbake igjen. Han sa seg opp på jobben vår før vi begynte å date, så han har ingenting igjen her. Leiligheten sa han opp i oktober, så han sover på en kompis sofa. Er dette en jeg bør satse på? Eller bør jeg slutte nå mens leken er god? Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
Red-Ruby Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Da er han tydeligvis ikke interessert nok, dessverre. Det,eller så er hjemmebyen og familien viktigere enn en dame han har datet et par ganger. Det behøver ikke å ha noe med TS å gjøre,bare at savne for det gamle livet er for stort. Er jo ikke sånn at de har etablert et forhold enda. Endret 7. januar 2014 av Blue-Jeans
Betasuppe Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Det,eller så er hjemmebyen og familien viktigere enn en dame han har datet et par ganger. Det behøver ikke å ha noe med TS å gjøre,bare at savne for det gamle livet er for stort. Er jo ikke sånn at de har etablert et forhold enda. Da er han som sagt ikke interessert i nok i henne, da familie veier tyngst, eller andre venner.
Red-Ruby Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Da er han som sagt ikke interessert i nok i henne, da familie veier tyngst, eller andre venner. Ja,siterte deg fordi jeg var enig,men prøvde også å forklare at hun ikke måtte ta det så altfor personlig. Endret 7. januar 2014 av Blue-Jeans
Betasuppe Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Ja,siterte deg fordi jeg var enig,men prøvde også å forklare at hun ikke måtte ta det så altfor personlig. Ooops Jo, sant.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Han flytter fra Oslo til Tr.heim for å komme nærmere familien og for at han er lei av Oslo. Anonymous poster hash: 26e3d...bc0 Da var du nok bare en flørt, desverre.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Eller følelsene for deg ble for sterke til slutt så det ente opp med å begynne å date deg etter han hadde sagt opp jobb og leilighet og planen for å flytte "hjem" var i boks. Trur jeg hadde villet spurt han. Kankje han går å tenker på det samme. Hva skjer nå? Men tør ikke å spørre deg. for alt vi vet kan han gå med et håp om at du etterhvert vil flytte etter.. hadde du vært villig til det? Anonymous poster hash: 99b6e...e0e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Eller følelsene for deg ble for sterke til slutt så det ente opp med å begynne å date deg etter han hadde sagt opp jobb og leilighet og planen for å flytte "hjem" var i boks. Trur jeg hadde villet spurt han. Kankje han går å tenker på det samme. Hva skjer nå? Men tør ikke å spørre deg. for alt vi vet kan han gå med et håp om at du etterhvert vil flytte etter.. hadde du vært villig til det? Anonymous poster hash: 99b6e...e0e Jeg er villig til å flytte etter han ja, og han sier jo også at han gjerne kommer tilbake til Oslo om noen måneder. Han må bare finne seg en jobb først, som han vil trives i. Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Fire måneder på en kompis sin sofa? Spesielt. Anonymous poster hash: d0bbc...a1b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Fire måneder på en kompis sin sofa? Spesielt. Anonymous poster hash: d0bbc...a1b Er en logisk forklaring der da. Leiligheten som han hadde var det kun mulig å si opp i oktober hvert år, og jobben hadde han kontrakt med ut januar 2014, så det var enten å si opp leiligheten å finne en nye for 4 måneder eller bo hos en kamerat. Så det vil jeg ikke si er så veldig spesielt. Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Dere hadde nok rett, fikk vite at han flytter i dag pga rusproblemer. Og han tror hvis han forsetter å bo i Oslo, så kommer de ikke til å ta slutt Anonymous poster hash: 26e3d...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå