MissEi Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei Skal gifte meg i Juli men pga praktiske årsaker skal jeg bytte navn nå når vi flytter. Mitt spørsmål er hvordan gjør jeg det ? På skatteetaten ? Å kun der ?
applecider Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Ja kun der Logg inn, fyll ut, send og vent på godkjenning
MissEi Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2014 Nå har jeg fått brev tilbake at det er godkjent. Hvor lang tid tar det før det forandres?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Hva da, forandres? Hvis det er godkjent, så har du jo skifta navn. Anonymous poster hash: b64cd...f4a 1
Minya Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 I folkeregisteret endres det så snart du har fått godkjenningen, i banken, hvor de henter informasjonen din fra folkeregisteret, endres det ved neste infohenting, som regel skjer det en gang i måneden om jeg husker riktig. For din egen del kan du nå begynne å bruke det nye navnet på postkassen, i jobbsammenheng og privat selvfølgelig, og du kan også få endret pass og andre id-papirer så raskt som det kan sendes inn. 1
Sofius Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Nettopp endra navnet mitt selv:) Fikk det godkjent i går:) Har endra det i bank, jobb og telefon:) Uvant å skrive annerledes etternavn:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå