kajira Skrevet 18. mai 2004 #1 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det noen som kjenner til eller har opplevd dette selv? Jeg har tidligere ikke klart å få orgasme sammen med noen mann, bare på egen hånd. Med ham jeg er sammen med nå, har det skjedd. Jeg hadde egentlig gitt opp å tro at det noen gang skulle skje. For meg funker det visst best når jeg rir ham. I går kveld skjedde det for tredje gang. Sammentrekningene er ikke like sterke som når jeg onanerer, men følelsen.....!Ooooohhhh!:-) De orgasmene jeg har med ham er tusen ganger bedre enn de jeg klarer på egen hånd. Men akkurat i går, var det nærmest som om det smalt i hodet, sekundet etter orgasmen, og jeg fikk en intens hodepine. Hadde det ikke vært for den, tror jeg faktisk at jeg kunne fått enda en orgasme med en gang. Har aldri opplevd noe lignende. Jeg har hørt at orgasme kan lindre hodepine, men forårsake det????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 18. mai 2004 #2 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, du kan helt klart få hodepine etter orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mai 2004 Vet du hva det kommer av?Og hvor vanlig det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #4 Del Skrevet 18. mai 2004 Vet ikke hvor ofte man får det, men leste at det skjer. Vet ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. mai 2004 #5 Del Skrevet 18. mai 2004 Det kan være migreneutløsende i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. mai 2004 #6 Del Skrevet 18. mai 2004 Her kan du lese mer om orgasmehodepine. Ikke noe uvanlig "fenomen" ........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 19. mai 2004 Takk. Jeg søkte litt på nett, men det eneste jeg fant om temaet var den linken du ga meg..... Migreneutløsende?Hope not......!:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. mai 2004 #8 Del Skrevet 19. mai 2004 Migreneutløsende?Hope not......!:-( Ja, noen får anfall av orgasme. Andre får av kaffe, ikke kaffe, alkohol, sjokolade eller mangel på søvn. Men hvis du ikke er plaget av migrene nå, så tror jeg neppe du trenger å bekymre deg svært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå