AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 for nesten to år siden gjorde kjæresten min det slutt etter 3 år. Dette pga. meg og mine "av og på sitvasjoner"Jeg var ofte sjalu og sa ting jeg ikke mente og det endte opp med at jeg gjorde det slutt,men dagen etter angret. Dette var pga jeg hadde så sykt dårlig selvtillit og hadde masse problemer, men jeg holdt det for meg selv under hele ungdomstiden min. Dette har selvfølgelig såret henne ett par tre ganger i løpet av forholdet. Etter at det ble offisielt slutt fortsatte å være venner og var sammen nesten hele tiden. Ikke helt normalt vennskap da vi oppførste oss som et par. Vi kysset ofte og dro på to feriereiser sammen. Etter hvert begynte vi å små krangle, noe vi aldri hadde gjort før. Jeg elsket henne fortsatt, men hun hadde ikke de samme følelsene som før osv. vi ble liksom ikke enige om ting. Dette orket hun ikke lenger så vi var fra hverandre i ett halvt år, med lite kontakt. Men nå har hun tatt kontakt igjen og vi har vært sammen veldig ofte de siste 2 ukene. Problemet er at jeg fortsatt på en måte elsker henne så ubeskrivelig, jeg har vondt inni meg. Vi har vært på kino, spist ute, gjort egentlig veldig masse sammen i det siste. Hun er alltid på meg med kroppskontakt, vi klemmer hverandre ofte, vi ler og små flørter. Hun tar veldig ofte på meg i ansiktet og i høret og hun legger seg inntil meg hvis vi sitter i sofaen og ser på tv/film. Vi er ganske nære, nesten i kyssesonen, skal jeg prøve å kysse henne? Vil hun bare være venner? jeg tør ikke spørre. Jeg har så vannvittig følelser for henne fortsatt. Jeg savner henne veldig. Elsker henne rett og slett etter alt. Hva tror dere? Anonymous poster hash: f65ff...506
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Dere liker hverandre og deler et bånd og kjemi. Men i et forhold ser det ut til at tingene ikke passer sammen, allikevel. Sånt kan skje. Ikke alle vi liker, er mennesker vi passer sammen med. Anonymous poster hash: 417be...48c 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Snakk med henne. Om hun ikke er interessert er det idiotisk av henne å oppføre seg på den måten når hun vet du har følelser for henne. Da ønsker hun å holde deg på gress, det er jo fint å ha en der som vil gjøre alt for en, som du nå gjør mot henne. Har hun følelser for deg, så fint for dere! Har hun ikke følelser og fortsetter etter du fortellere henne det så har hun null respekt for deg og dine følelser og ingenting å samle på, verken som venninne eller kjæreste. Anonymous poster hash: 180a3...8a1 1
FalconPunch Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå