Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo,

Jeg har aldri hatt problemer med å få kvinner, basert på mitt "hollywood" utseende og mine sjarmerende evner. Jeg er god til å flørte og har alltid hatt flere kvinner som er interessert i meg.

I og med at jeg ikke er interessert i et monogamt forhold har dette ført til at jeg som regel har sjonglert mellom to kvinner samtidig - dette har fungert veldig bra.

For å øke spenningen holder jeg nå på med fire jenter samtidig i alderen 17 - 32 år (selv er jeg 27 år). Grunnen til at jeg har fire jenter er for å dekke mitt seksuelle behov og gi meg den spenningen jeg trenger i hverdagen. Jeg pleier å sjonglere jentene i helgene og har faste dager for hver av jentene. Dette har gått knirkefritt hittil og ingen av de vet noe om hverandre.

For å komme til problemet; Jeg har klart å gjøre hun ene gravid, og det er selvfølgelig hun på 17.. Karma. For å gjøre det hele enda verre, fant jeg i dag ut at hun er kusine med en av de andre jeg holder på med. Jeg ønsker å fortsette "forholdet" med kusinen, men hvordan skal jeg overbevise hun på 17 om å ta abort for deretter å kutte kontakten helt? Hun er ung og naiv og vil beholde barnet -hun tror vi er kjærester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du nå vært så heldig at du fikk dyppet pikken i en ...

men for all del, happy runkefantasi!

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

bryt all kontakt. bare slutt. ikke snakk med henne, ikke svar på meldinger, gå helt under bakken. hvis hun fortsatt gjennomfører så hadde du adlri i verden hatt noen sjanse til å overbevise om abort. Anonymous poster hash: 4c3e5...0d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere andre med negative kommentarer, skjønn at ikke alle er klare til å bli fedre. Han er ikke en dårlig far nødvendigvis fordi han ikke vil ha barn akkuratt nå. Det er mange som aktivt har flere sexpartnere, både gutter og jenter. Så han er ikke en dritsekk for det heller.

Men til trådstarteren da... Unge jenter 16-20 har tendenser til å være sånn, de er naive og tror på kjærlighet og sånt i ung alder. Det vet ikke sitt eget beste, men jeg råder deg tilå ikke bli aggresiv mot henne. Ha en alvorlig prat med henne om alle konsekvensene av å få barn nå, samt at dere ikke engang er sikre på deres egen kjærlighet ennå. At det er best å la det gå denne gangen med barnet. Du burde også være sikker neste gang på at jentene bruker prevensjon, eller bruke kondom selv.

Anonymous poster hash: 25229...413

• Liker 5
Gjest Awzm me
Skrevet

Du kan jo prøve å få henne til å forstå at å beholde et barn i hennes situasjon er veldig egoistisk av henne, og at du vil slå opp dersom hun velge å ikke ta abort.

Jeg er ikke på din side altså, men du ba om råd, dette er det eneste jeg kunne komme opp med

• Liker 1
Skrevet

Send hovedinnlegget som mail til foreldrene hennes (og henne selv), så gjør de nok jobben med å overtale henne, eller i det minste alt for å holde deg utenfor som far resten av dette eventuelle barnets liv.

Kusinen må du se langt etter uansett.

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv skjer når du overbeviser jenta om at dere er kjærester og i tillegg er uforsiktig med prevensjon?

Herregud er det mulig å være så tett i huet? Stakkars jente, stakkars barn.

Spiller ingen rolle om jenta "gikk på pilla", når du har deg med FIRE STYKKER så burde du for faen bruke kondom uansett. Det er ikke bare graviditet som kan være konsekvens av samleie uten kondom.

Hvis du er seriøs og ikke troller her så burde du gjøre noe med den cocky attituden din også, det er kvalmt

Anonymous poster hash: fb8d8...e87

• Liker 36
Gjest Inferno
Skrevet

Si til henne at dere ikke er kjærester?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er så usikker på deg selv at du ikke tør gå for den av de du kunne ha falt for :)

Fattig er han som ikke tør å elske...

Du er kanskje litt dårlig utstyrt også, sånn at du merker at en av de du kunne ha falt for ikke er heeeelt fornøyd? Så da er det greit å backe opp med noen andre? hihi

Anonymous poster hash: 0f276...2b9
  • Liker 8
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Hadde man vært litt smart, så hadde en brukt prevensjon. Spesielt når man holder på med 4 samtidig, men den gang ei.

Syns absolutt ikke synd på deg, men du kan jo prøve å få henne til å forstå at du ikke vil ha barn med henne. Eventuelt kan du være ærlig og si at du holder på med 3 andre, så dere er absolutt ikke kjærester.

Hvis dette her er sant da...

Endret av Crazycatlady
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det, når du ligger med småjenter.

Anonymous poster hash: bc69c...490
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende kommentarer.

Daenerys, mod.

Gjest stian86
Skrevet

Hallo,

Jeg har aldri hatt problemer med å få kvinner, basert på mitt "hollywood" utseende og mine sjarmerende evner. Jeg er god til å flørte og har alltid hatt flere kvinner som er interessert i meg.

I og med at jeg ikke er interessert i et monogamt forhold har dette ført til at jeg som regel har sjonglert mellom to kvinner samtidig - dette har fungert veldig bra.

For å øke spenningen holder jeg nå på med fire jenter samtidig i alderen 17 - 32 år (selv er jeg 27 år). Grunnen til at jeg har fire jenter er for å dekke mitt seksuelle behov og gi meg den spenningen jeg trenger i hverdagen. Jeg pleier å sjonglere jentene i helgene og har faste dager for hver av jentene. Dette har gått knirkefritt hittil og ingen av de vet noe om hverandre.

For å komme til problemet; Jeg har klart å gjøre hun ene gravid, og det er selvfølgelig hun på 17.. Karma. For å gjøre det hele enda verre, fant jeg i dag ut at hun er kusine med en av de andre jeg holder på med. Jeg ønsker å fortsette "forholdet" med kusinen, men hvordan skal jeg overbevise hun på 17 om å ta abort for deretter å kutte kontakten helt? Hun er ung og naiv og vil beholde barnet -hun tror vi er kjærester.

Flau over og være mann takket være sånne som deg.
  • Liker 28
Gjest Summers
Skrevet

Du skulle heller postet at du var en kvinne og at mannen din hadde vært utro og gjort en 17-åring gravid. Da hadde du fått de gode tipsene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper barnet slipper å komme til verden med en drittsekk av en far som deg.

Hvordan kan du kalle ts for drittsekk? Disse kvinnene har da selv ansvar for egen kropp. At han har sex med dem betyr jo ikke at han må gifte seg med dem. De må jo selv finne ut om det er ok for dem å "knulle rundt" med en mann kun for sexen. Også har alle ansvar for prevensjon, inkludert denne jenta.

Hilsen kvinne.

Anonymous poster hash: 0fe32...473

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du kalle ts for drittsekk? Disse kvinnene har da selv ansvar for egen kropp. At han har sex med dem betyr jo ikke at han må gifte seg med dem. De må jo selv finne ut om det er ok for dem å "knulle rundt" med en mann kun for sexen. Også har alle ansvar for prevensjon, inkludert denne jenta.

Hilsen kvinne.

Anonymous poster hash: 0fe32...473

Veldig enig med deg, men eg tenker hvis jeg var mann og ikke ville gjøre en 17-åring gravid så hadde jeg absolutt brukt prevensjon. Jenter/kvinner kan være utspekulerte, spesielt i den alderen der..

Anonymous poster hash: 31864...f22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her skal du få et tips. Du forteller henne at dere IKKE er kjærester og at du holder på med tre andre kvinner i tillegg til henne. Fortell henne at du ikke ønsker å ha noe med henne eller barnet å gjøre. Du forteller altså sannheten.

Jeg føler med henne. Når man er så ung så tenker man gjerne ikke så langsiktig. Man tenker baby, trilleturer, osv, men ser ikke det økonomiske aspektet eller at det om veldig kort tid blir levering/henting i barnehage, foreldremøter, trassalder, x antall barnebursdager, og alt som hører med.

Anonymous poster hash: a7b34...2d0
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...