Gå til innhold

Ser du ned på damer over 30 som er single og barnløse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30-årene og er singel og barnløs.

Jeg har sett folk finne den rette og få barn iløpet av 20-årene. De fikk sin første baby innen de var 30-32 år iallfall.

Nå er jeg snart 33 år, og jeg syns det er fælt å være den siste i min omgangskrets som er singel og barnløs.

Man blir veldig ensom siden ting ikke er som før lenger. Par ønsker å være med par, og småbarnsforeldre ønsker å være med småbarnsforeldre.

Jeg tenker mest på å møte noen, det hadde vært fint. Kjemien må være der, ellers går det jo bare ikke. Har alltid vært singel, og grunnen til det er rett og slett at jeg aldri har møtt noen!

Tenker ikke så mye på barn, siden det er bortkastet tid for meg å tenke på dette da jeg er singel - det kommer om det kommer!

Men først må jeg få meg et forhold som fungerer!

Så, ser dere ned på sånne som meg?

Anonymous poster hash: 8a34f...284
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei jeg ser på dem som fornuftige mennesker

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ser på dem som fornuftige mennesker

Syns du ikke de som blir par og får barn er fornuftige?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Syns du ikke de som blir par og får barn er fornuftige?

Nei egentlig ikke

Jeg ser på dem som mennesker som ikke er i stand til og leve alene. Men jeg vet jo folk må jo sette barn til verden. Eller så dør rasen ut etter 100-120 år

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei egentlig ikke

Jeg ser på dem som mennesker som ikke er i stand til og leve alene. Men jeg vet jo folk må jo sette barn til verden. Eller så dør rasen ut etter 100-120 år

Det er en skummel tanke ... om ingen hadde sex lenger, så ville menneskerasen dø ut iløpet av 100 år...

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er en skummel tanke ... om ingen hadde sex lenger, så ville menneskerasen dø ut iløpet av 100 år...

Vel da ville det ihvertfall blitt fred på jord.........Men menneskehten vil dø ut en gang

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det?

Ser ned på de som har fått 3 barn med 3 forskjellige menn før fylte 25, og som i tillegg er uten utdannelse.

Anonymous poster hash: 5377a...5e7
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vel da ville det ihvertfall blitt fred på jord.........Men menneskehten vil dø ut en gang

Ja, en gigavulkan i Yellowstone begynner å våkne til liv, og de som bor i nærheten har begynt å "flykte".

Om det blir utbrudd i nærmeste fremtid, vil det blir 10 grader kaldere over hele verden i en 10-årsperiode - og solen vil ikke syns heller iløpet av denne perioden.

Vi kommer nok ikke til å dø ut, men vi må holde mer sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det?

Ser ned på de som har fått 3 barn med 3 forskjellige menn før fylte 25, og som i tillegg er uten utdannelse.

Men de er kanskje greie personen med problemer, de også?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må innrømme at jeg egentlig gjør det ja.

Anonymous poster hash: 6775e...d65
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ja, en gigavulkan i Yellowstone begynner å våkne til liv, og de som bor i nærheten har begynt å "flykte".

Om det blir utbrudd i nærmeste fremtid, vil det blir 10 grader kaldere over hele verden i en 10-årsperiode - og solen vil ikke syns heller iløpet av denne perioden.

Vi kommer nok ikke til å dø ut, men vi må holde mer sammen.

Den vil ikke utrydde alle mennesker. Men en stor del av menenskehten. Det er nok noe annet som vil utrydde menneskene og det er sola

AnonymBruker
Skrevet

Men de er kanskje greie personen med problemer, de også?

Selvfølgelig kan de være greie, men har null forventninger til det de har av intelligens.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan de være greie, men har null forventninger til det de har av intelligens.

De kan være intelligente, bare at de ikke har fått vist det enda. Ikke dra alle under en kam, for ingen er lik.

AnonymBruker
Skrevet

De kan være intelligente, bare at de ikke har fått vist det enda. Ikke dra alle under en kam, for ingen er lik.

Det vet jeg, men valgene de har tatt gjør at jeg i utgangspunktet ikke har noen forventninger.

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30-årene og er singel og barnløs.

Jeg har sett folk finne den rette og få barn iløpet av 20-årene. De fikk sin første baby innen de var 30-32 år iallfall.

Nå er jeg snart 33 år, og jeg syns det er fælt å være den siste i min omgangskrets som er singel og barnløs.

Man blir veldig ensom siden ting ikke er som før lenger. Par ønsker å være med par, og småbarnsforeldre ønsker å være med småbarnsforeldre.

Jeg tenker mest på å møte noen, det hadde vært fint. Kjemien må være der, ellers går det jo bare ikke. Har alltid vært singel, og grunnen til det er rett og slett at jeg aldri har møtt noen!

Tenker ikke så mye på barn, siden det er bortkastet tid for meg å tenke på dette da jeg er singel - det kommer om det kommer!

Men først må jeg få meg et forhold som fungerer!

Så, ser dere ned på sånne som meg?

Nei selvfølgelig ikke, og jeg håper ikke du gjør det selv heller.

• Liker 1
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke :) Å stifte familie er ikke et prosjekt alle lykkes med - det handler også mye om flaks og tilfeldigheter, og at man ikke har møtt en man vil ha barn med sier ingenting om hvordan man er som menneske.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Men jeg har stor sympati om de ønsker seg barn. Det er ikke lett å finne en bra mann.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Av mine "gamle" venninner er det to som fremdeles er kronisk single. Vi er 33-34.

Hun ene er jeg oppgitt over, siden hun sier hun vil gå barn, men alltid nedprioriterer kjærestene (for karrieren) og derfor aldri får noen dreis over det.

Hun andre sier hun ikke vil ha barn, og da er jo alt i orden :)

Anonymous poster hash: 61d5c...109

Gjest åffårno
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg det?

Det er jo ikke sånn at jeg som er gift og (snart) har barn har noen magiske personegenskaper mine single barnløse venninner ikke har - og det er jo ikke sånn at jeg ikke kan bli singel selv frivillig eller ufrivillig.

Det er heller ikke sånn at jeg har planlagt eller gått inn for å være i den situasjonen jeg er i, møtte tilfeldigvis en kar som jeg ikke sluttet være forelsket i - blabla, så er man der man er idag.

Det trenger ikke være tilfelle neste år, selv om man ønsker det.

Blir jeg dumpet neste måned kryr det jo ikke akkurat av kandidater jeg selv hadde ønsket leve livet sammen med - så det er poengløst å late som om singelliv- eller det "etablerte" liv er så innmari planlagt, fortjent eller selvsagt.

Det er mer noe som skjer fordi forutsetningene der og da tillater det, og fordi en annen person har samme oppfatning.

Og for ca halvparten av oss endrer jo de forutsetningene seg så mye at man går fra hverandre, mens de resterende nok også opplever endrede forutsetninger bortsett fra at de velger å forsøke videre med mer eller mindre hell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske vanlig å være 30, singel og barnløs? Jeg tenker at det først blir et problem hvis man er over 35 og ønsker barn. Da bør man enten gå aktivt inn for å treffe en mann som ønsker det samme, eller forsone seg med at man ikke kommer til å få egne biologiske barn. Selv om man ikke kan få biologiske barn og har et sterkt ønske om barn kan man få fosterbarn, eller et "bonusbarn" hvis man blir sammen med en som har barn fra før.

Anonymous poster hash: 51033...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...