Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Gjest Carousel
Skrevet

Det er litt mer stress for jenter grunnet større risiko ved svangerskap når vi blir eldre. Få deg en jobb, bli trygg på deg selv, finn ei jente du elsker - og som elsker deg tilbake, få barn når du føler for det. 35 er ingen alder i dag :)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er veldig vanlig å bli foreldre for første gang når man er ca. 40 så det er nok ikke noe problem.

Skrevet

Det beste er å tenke på å få orden på seg selv først, når du har det behovet oppnådd vil nok jentene lettere få øynene opp for deg ;) Ikke stress med barn, du er du ikke faren din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære, faren min var 41 da jeg kom til og jeg er hans første barn, han har 2 til! Samboeren min er 34 og jeg er 26, vi er ikke i nærheten av unger en gang! Jeg har også slitt med noe av det samme som du, jeg har ikke utdannelse og jobb på plass, og det er utelukkende fordi jeg valgte et "tullestudie" og kastet bort 4 år på det. Og verst av alt er jeg ikke en gang sikker på om jeg vil ha barn, men skal jeg ha så må jeg snart få ut finter'n.

Du har det ikke travelt sånn rent biologisk sett, nyt det! Men om du er bekymret for økonomi så er det jo ikke for sent å studere noe! Det er vel i grunn aldri for sent, men jeg tenker om du vil ha det på plass før barn. Men siden du er så oppsatt på å få barn; hva med å studere barnevern eller noe slikt?:)

Og en kvinne i livet ditt finner du alltids også, synes alt for mange er for raske å slå seg ned med noen, plutselig var de ikke en så god match likevel. Så ingen hast! Jeg skjønner godt hvor du kommer fra(godt å se at menn også bekymrer seg for disse tingene egentlig :fnise: ), men virkelig, alt ordner seg, du må bare begynne et sted rett og slett!

Anonymous poster hash: 5840a...60c
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra det du har laget tidligere tråder av virker det som om at du har noen negative tanker, ja. No offence, jeg vet hvordan det er.

Jeg tror også at det er mest press på oss jenter på å få barn før dere gutter. Tror helt ærlig at du må få orden i jobbmulighetene dine for å få bedre napp på damer. Jeg synes jeg husker at du har jobbet i barnehage og at du likte det? I barnehager er de jo ofte veldig glade om menn kan jobbe hos dem. Kan du ikke søke på jobb hos barnehager i din kommune, og i nabokommuner? Jeg vil også råde deg til å oppsøke en psykolog for å prate om angsten din, og også låne selvhjelpsbøker om dette emnet på biblioteket. Det finnes mange bøker om det emnet.

Ellers forstår jeg også godt hvordan det er å ha lite nettverk. Av og til må man bare tenke at "den personen skal jeg tørre å håndhilse på". Vil man pushe seg selv litt ekstra så kan man tenke at man skal håndhilse på alle i samme rom som deg. Oppsøk steder der du kan møte andre, for eksempel frivillige organisasjoner. Man må desverre pushe seg selv en del i slike situasjoner for å bli bedre. Men jeg skjønner uendelig godt hvordan det er å ikke tørre å snakke med de som er i nærheten selv om du kanskje til og med har tenkt ut hva du kan si. Øv deg på forhånd med å snakke om smalltalkemner. Styr unna religion, skilsmisse/ekteskap, jobb, seksuell legning osv. som samtaleemner, og fokuser på å snakke om ting som bøker, været, nyheter (ikke dine egne politiske meninger), tv osv.

Lykke til! :hug:

Anonymous poster hash: e97bb...67e
Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
AnonymBruker
Skrevet

Er da en drøm for mange jenter, når gutter sier de ønsker seg barn!

Anonymous poster hash: dc259...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...