Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 25 år, har snart vært sammen med kjæresten min i et år. Vi er veldig forelsket enda, men det er et men.

Jeg bor med to kamerater og hun bor med tre venninner. Dette gjør at jeg og vi syns det er veldig vanskelig. Vi får aldri noe kjærestetid sammen for det er ALLTID noen andre der, og når vi først er alene så klarer vi ikke ha det så bra fordi den tiden vi har som er dårlig ikke bare kan skrus over til bra. Jeg føler meg ikke så velkommen hos de. Føler meg i veien og føles som at jeg har stjålet venninnen deres. Så det er veldig vanskelig og være lykkelige pga forholdene rundt oss. Vil ikke at dette skal glippe. Og det var en periode det var veldig dårlig stemning mellom meg og to av de hun bor med, uten at jeg har gjort noe annet enn og få meg kjæreste. Og jeg elsker henne veldig høyt.

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kanskje skaffe dere en leilighet sammen?

Skrevet

Ja, det skal vi etterhvert. Men hun har kontrakt ut sommeren. Og jeg kan ikke bare flytte ut nå. Så vi kan ikke gjøre noe med flytting ;( Det er litt komplisert når hun bor der og jeg bor med to stk også. Jeg ville veldig gjerne ha flyttet nå hvis vi kunne

Skrevet

Skrape sammen noen kroner til et rimelig hotellrom en gang i måneden eller noe sånt frem til sommeren da? Låne en hytte? Telttur? Forhøre seg med andre venner som bor alene og som kanskje skal bort en helg og trenger katte/hundepass?

Skrevet

Ja, vi prøver på det. Men som jeg sa, det er ofte at dette går utover oss. Vi har veldig sjelden tid til og bare være oss. Og da fortsetter den dårlige stemningen når vi først er alene. Var på hotell denne helga og har lånt leilighet av kamerater

Skrevet

Dere har vel soverom som dere kan trekke dere tilbake på? Er jo ikke optimalt å sitte på et soverom hele tiden, men da får man jo i det minste tid for seg selv.

Om du ikke føler deg velkommen hos hun så er jo alternativet å tilbringe mer tid hos deg, og forsøke å komme dere ut bare dere to. Det er ikke en drømmesituasjon, men dere vet at dette kun er midlertidig, og da må man bare prøve å gjøre der beste ut av det så lenge.

Skrevet

Det har vi ja. Og vi er mest av tiden hos meg. Men hun vil jo være hjemme hun også. Når vi er hjemme hos henne og er på rommet hennes så får vi ofte kommentarer om at vi ikke er sosiale. Er veldig slitsomt syns jeg.. Huff

Skrevet

Og selvom det er midlertidig så syns jeg det er vanskelig og holde spenningen og gnisten på topp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...