Gå til innhold

Han er så forelska - jeg vil ha han vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey! Jeg studerer på vidergående, og i klassen min har jeg en fyr som er stuuupforelska i meg. Jeg syns han er kjempeklein, rett og slett merkelig å være med, og vi funka greit som venner; INNTIL han sendte meg en bibel om følelsene hans. Der stod det at han aldri hadde vært så forelska i noen før, og blabla. I dag var første gang jeg var på skolen etter nyttår, og har ikke sett han siden juletider. Jeg syns det var ufattelig plagsomt, alt han gjorde! Han pustet, og til og med det var irriterende.

Så skulle jeg hjem igjen, og han fikk en klem. Da rødmet han og snublet, typisk hollywoodklisjè. Jeg kom hjem og dro til en kompis, og mens jeg var der fikk jeg en bibel til om hvor bra den klemmen var og blablabla... Jeg svarte: Herregud! Hva er galt med deg? Du skremmer meg!

Etter det har jeg fått en haug av meldinger der han unnskylder seg, men jeg orker virkelig ikke å svare. Jeg vil bare få han bort!! Han er sinnsykt irriterende.

Vet ikke hvor jeg vil med det her, men må bare få det ut... tips til hvordan jeg kan få han til å slutte og sende bibler til meg? Heh

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm, prøv å si ''du er en hyggelig fyr, men jeg liker ikke deg på samme måte'', i stedet for ''hva er galt med deg?''. Med mindre han har sendt deg en ''bibel'' med følelsene sine (ikke unnskyldninger) etter ditt svar vil jeg tro at du har klart å få frem poenget ditt da, på en særdeles lite hyggelig og frekk måte riktig nok...

Gjest Absolutt
Skrevet

Du er ganske irriterende. Og forøvrig særdeles usympatisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jekk deg ned jente og svar gutten på en skikkelig måte.

Anonymous poster hash: 964a6...689
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bekymre deg, han gir seg nok nå når han sett hvordan du virkelig er.

Anonymous poster hash: 1c6b6...15b
  • Liker 2
Skrevet

Hey! Jeg studerer på vidergående, og i klassen min har jeg en fyr som er stuuupforelska i meg. Jeg syns han er kjempeklein, rett og slett merkelig å være med, og vi funka greit som venner; INNTIL han sendte meg en bibel om følelsene hans. Der stod det at han aldri hadde vært så forelska i noen før, og blabla. I dag var første gang jeg var på skolen etter nyttår, og har ikke sett han siden juletider. Jeg syns det var ufattelig plagsomt, alt han gjorde! Han pustet, og til og med det var irriterende.

Så skulle jeg hjem igjen, og han fikk en klem. Da rødmet han og snublet, typisk hollywoodklisjè. Jeg kom hjem og dro til en kompis, og mens jeg var der fikk jeg en bibel til om hvor bra den klemmen var og blablabla... Jeg svarte: Herregud! Hva er galt med deg? Du skremmer meg!

Etter det har jeg fått en haug av meldinger der han unnskylder seg, men jeg orker virkelig ikke å svare. Jeg vil bare få han bort!! Han er sinnsykt irriterende.

Vet ikke hvor jeg vil med det her, men må bare få det ut... tips til hvordan jeg kan få han til å slutte og sende bibler til meg? Heh

Prøv å snu på situasjonen. Hvordan ville du ha ønsket at en gutt skulle si ifra til deg dersom du likte ham veldig godt, hadde sendt tekstmeldinger og Facebook-meldinger og han egentlig ikke var interessert?

Klart det kan være ukomfortabelt at en person man ikke liker har følelser for en, men sånt skjer. Det greieste da er å gi klar beskjed, men på en hyggelig måte.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med: "Hei. Jeg håper dette ikke sårer deg, men følelsene er ikke gjensidig" ?

Anonymous poster hash: a5098...338

• Liker 6
Skrevet

Jeg prøvde å være snill, men til slutt ga jeg opp fordi han rett og slett ikke forstod det. Åhoi

Skrevet

Er litt i samme situasjon. En fyr jeg MÅ se nesten hver dag har tydligvis fallt helt for meg. Konstant mas om at jeg må gi han en sjangse. Har sagt tydelig fra dah 1 at det blir ikke aktuellt, og at jeg ikke er intr i han slik. Han er en veldig ålreit fyr da, kunne gjerne tenkt meg å ha han som venn, men har null tiltrekning. Han skjønner det ikke. Fortsetter å mase likevel, HVER dag på meldinger og facebook.

Så jeg følger denne tråden i håp på råd til deg (og meg) ;)

Skrevet

Jeg prøvde å være snill, men til slutt ga jeg opp fordi han rett og slett ikke forstod det. Åhoi

Virker som om du prøvde å være snill, ved å oppføre deg pent.

men du prøvde aldri å avvise han på en snill måte. Hva skal man tolke ut av "snill"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt til han at du ikke liker han på den måten?

Ikke?

Nei... Hva skal han forstå? Hvorfor er du ikke direkte med å si det rett? Da er du kvitt hele problemet.

Anonymous poster hash: a5098...338

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ga du han en klem når du ikke er interessert? Da gir du han i hvertfall feil inntrykk.

• Liker 4
Skrevet

Det eneste som virker er å si klart i fra om at du ikke er interessert. Det bør få han på andre tanker. Eller du kan be noen andre si det! F.eks. si at du er opptatt, og er ikke interessert. Funker hver gang i slike tilfeller som du nevner.

Anonymous poster hash: ade7a...ffe
  • Liker 2
Skrevet

Håper du ikke "bitcher" med han slik du fremstiller det. Si klart i fra.

Uansett om du har prøvd å være snill: Fortsett, men bestemt.

Anonymous poster hash: 5ce3b...a57
Skrevet

Hvorfor ga du han en klem når du ikke er interessert? Da gir du han i hvertfall feil inntrykk.

Ja, gud forby at vi klemmer hverandre uten å ha planer om å pule. Avholdstilstander for alle! Segregering av kjønn!

• Liker 1
Skrevet

Ja, gud forby at vi klemmer hverandre uten å ha planer om å pule. Avholdstilstander for alle! Segregering av kjønn!

Når du vet en person er veldig interessert i deg, og du ikke er det tilbake, så kan det være greit å la vær? Eller hva hadde du tenkt om du fikk klem av personen du er forelska i?

Skrevet

Når du vet en person er veldig interessert i deg, og du ikke er det tilbake, så kan det være greit å la vær? Eller hva hadde du tenkt om du fikk klem av personen du er forelska i?

Hadde i alle fall ikke tatt det som en invitasjon til sex.

Skrevet

De går på videregående..... U never know

Skrevet

Den tråden her er svar på hvorfor jeg desverre ikke sjekker jenter.. :-( ;-)

Hvem har lyst og bli stemplet på den måten?

Livet ekke lett gitt ;-)

Men men klarer meg utmerket fordet gitt :) men beklager for og si det men en del jenter er så hjernedøde når det kommer til avvisning at det er skremmende, tror mange liker oppmerksomheten og stadig vekk deler ut "hints" som gjør at den andre aldri slipper håpet, ved og gi stakkaren en klem i ny og ne vil han aldri miste håpet.

Det mener jeg er direkte styggt gjort mot h*n.

Derfor om en gutt/jente har følelser for en person og det ikke går begge veier burde den parten som ikke har følelser trekke seg pent unna..

Anonymous poster hash: a85c9...a8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...