Zienna Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Er i bli kjent fasen med en godt voksen mann. Tidlig sa han at han kan være sjalu. Via en venninne hørte jeg at han hadde kastet ut mannlige venner fordi han mente at de "siklet" på dama hans (noen år siden). I kveld, mens vi tullet om barbesøk i syden, skrev han følgende: Du vet jeg liker at andre flørter med kjæresten min... Må også fortelle at han en gang skrev om sex med to damer, altså meg og en til. Jeg reagerte, og svarte at dette ikke passet meg og at det var greit at slikt ble avklart. Vi er forskjellige, skrev jeg, men vi to passer ikke sammen. Det tok litt mer tid enn vanlig før han svarte. Da skrev han at han var glad for det, at han "testet" meg. Resten av samtalen var han spesielt kjærlig og brukte ord som "oss to" og "for alltid".. Nå er jeg betenkt på hva han egentlig vil meg? Dette er forvirrende. Hvordan skal jeg forstå dette? Er takknemlig for innspill
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Kanskje han ser på deg som en mulig livspartner, altså bare dere to?Anonymous poster hash: 0ff6b...aef
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Han høres ut som en psykopat.... Anonymous poster hash: 77347...315
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 En som "tester" deg er ikke verdt det… Anonymous poster hash: e92ca...382 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Er i bli kjent fasen med en godt voksen mann. Tidlig sa han at han kan være sjalu. Via en venninne hørte jeg at han hadde kastet ut mannlige venner fordi han mente at de "siklet" på dama hans (noen år siden). I kveld, mens vi tullet om barbesøk i syden, skrev han følgende: Du vet jeg liker at andre flørter med kjæresten min... Må også fortelle at han en gang skrev om sex med to damer, altså meg og en til. Jeg reagerte, og svarte at dette ikke passet meg og at det var greit at slikt ble avklart. Vi er forskjellige, skrev jeg, men vi to passer ikke sammen. Det tok litt mer tid enn vanlig før han svarte. Da skrev han at han var glad for det, at han "testet" meg. Resten av samtalen var han spesielt kjærlig og brukte ord som "oss to" og "for alltid".. Nå er jeg betenkt på hva han egentlig vil meg? Dette er forvirrende. Hvordan skal jeg forstå dette? Er takknemlig for innspill Det er i alle fall blank løgn! Liker ikke sånne typer. Anonymous poster hash: e661c...daa 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Han leker allerede med følelsene dine for å få reaksjoner av deg, og ikke tro det blir bedre. Anonymous poster hash: 2a95c...015
Zienna Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2014 Takk dere som har svart. Ser at dere for det meste er skeptiske..Jeg har bestemt meg for å se ham an. Han kontakter meg hver dag, skriver mye pent og er morsom og underholdende.Tror også at her kan være et skille mellom hva man har fantasier og drømmer om, og hva man kan tenke seg å gjøre IRL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå