AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Kun jeg som lurer på dette i hele verden? Har forsøkt å søke på englesk med mange forskjellige variasjoner, og på norsk. Klarer forsatt ikke å finne ut om kelo cote skal smøres på før eller etter fuktighetskrem, er det virkelig kun jeg i hele verden som ikke skjønner det? Fant ikke et eneste sted noen som nevnte det smått en gang, ikke inne på sidene til kelo cote heller.... Anonymous poster hash: 82855...843
apekatt Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Det er før. Hensikten med kelo cote er å beskytte såret slik at ingenting kommer gjennom. Og den ville ikke klart å sitte fast på huden hvis det var fuktighetskrem der først. Har fforrestn brukt det produktet før, var dritt dårlig. Ga absolutt ingen resultater, ikke var det billig heller. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Du skal ikke bruke begge deler over samme stedet tror jeg. Det fungerer vel som en "hinne" når det størkner? Jeg tenker hvertfall at det ikke kan være bra å ha fuktighet under, da "hinnen" kanskje ikke får sette seg like godt. Og heller ikke over, da det kan fukte og ødelegge den? Anonymous poster hash: 68cc2...a8b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har brukt kelo cote oppå fuktighetskremen min i ca 2 uker. Jeg må bruke fuktighetskrem pga jeg går på roacutan, så får jeg håpe at kelo cote virker forde. er jo litt rart at man ikke skal bruke fuktighetskrem i flere mnd pga dette produktet, da fuktighetskrem er nesten noe alle bruker. Anonymous poster hash: 82855...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå