Gå til innhold

Flørting på treningsenteret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fyr i kikkerten, ser han bare på treningsenteret. Hvordan kan jeg bli kjent med han uten at det blir for kleint? (Kjenner han altså ikke, blitt tiltrukket av han i det siste så har sett han maange ganger før, umulig å finne han på facebook btw) :-)

Anonymous poster hash: 5ce6e...f97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å spørre om hjelp til bruking av et eller annet utstyr i nærheten. Kanskje du kan si benkpress, slik at han kan stå bak deg og holde vektene litt. Det gjør det mye lettere å snakke og bli kjent med han, iallefall det jeg ville ha gjort.

Anonymous poster hash: 2db75...f4c

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, det er så dårlig utvalg av utstyr her. Kan du vise meg ditt?"

Anonymous poster hash: ea012...fcd
  • Liker 24
Skrevet

Kan du ikke bare få han til å vise deg teknikk eller noe?

Skrevet

Mannfolk liker at ting blir sagt rett frem. Ta kontakt neste gang og spør om dere skal trene sammen eller noe. Da bør han ta hintet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Har du gjort noe med det ts? :) Hvordan går det med deg? :) Anonymous poster hash: ed73b...def

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å spørre om hjelp til bruking av et eller annet utstyr i nærheten. Kanskje du kan si benkpress, slik at han kan stå bak deg og holde vektene litt. Det gjør det mye lettere å snakke og bli kjent med han, iallefall det jeg ville ha gjort.

Anonymous poster hash: 2db75...f4c

Det har seg sånn at jeg er ultra-klein på å ta intiativ, har vært der så mange ganger samtidlig som han og så plutselig skal jeg spørre om vi kan trene sammen eller at han kan hjelpe meg? Ææ, livet som sjenert... Skal forsøke, men får garantert panikk og går en annen vei. :rodme:

Skrevet

"Hei, det er så dårlig utvalg av utstyr her. Kan du vise meg ditt?"

Anonymous poster hash: ea012...fcd

Bra replikk! Men jeg har vært der såpass mange ganger når han også har vært der, så kan forsåvidt alle apparatene der. Heheh :Nikke:

Skrevet

Det har seg sånn at jeg er ultra-klein på å ta intiativ, har vært der så mange ganger samtidlig som han og så plutselig skal jeg spørre om vi kan trene sammen eller at han kan hjelpe meg? Ææ, livet som sjenert... Skal forsøke, men får garantert panikk og går en annen vei. :rodme:

Jeg har trent veldig mye på treningssenter, og når man er så godt kjent der, så legger man jo merke til ting. Tenker ofte tanken hvordan det hadde vært å treffe en "likesinnet" - en som deler min lidenskap for trening. Men jeg er ikke så utadvent av meg selv, og i likhet med deg, så har jeg vanskelig for å ta "kontakt" - ei heller vet jeg noe navn.

Men det må jeg si, det er fascinerende å se en jente trene - som har korrekt teknikk og viser at hun kan "presse" seg. En som gir fanden i om hun ser svett ut / blir rød i fjeset. For da vet jeg med meg selv, at vi lever i samme verden. Allerede da er en grunnleggende interesse "på plass" i et eventuelt forhold, OM ting skulle ha utviklet seg (om andre ting fungerer).

Og bare så det er sagt, så er jeg ikke en person som "glor" på jenter. Men det er fascinerende å gløtte, en og annen gang. Litt moro å vite at det finnes jenter som er "lik meg" (på det området). :)

Anonymous poster hash: bf15c...73a

Skrevet

Av ren nysjerrighet, så må jeg bare spørre hvor du trener - er det på østlandet, vestlandet - hvor ?

Skrevet

Jeg har trent veldig mye på treningssenter, og når man er så godt kjent der, så legger man jo merke til ting. Tenker ofte tanken hvordan det hadde vært å treffe en "likesinnet" - en som deler min lidenskap for trening. Men jeg er ikke så utadvent av meg selv, og i likhet med deg, så har jeg vanskelig for å ta "kontakt" - ei heller vet jeg noe navn.

Men det må jeg si, det er fascinerende å se en jente trene - som har korrekt teknikk og viser at hun kan "presse" seg. En som gir fanden i om hun ser svett ut / blir rød i fjeset. For da vet jeg med meg selv, at vi lever i samme verden. Allerede da er en grunnleggende interesse "på plass" i et eventuelt forhold, OM ting skulle ha utviklet seg (om andre ting fungerer).

Og bare så det er sagt, så er jeg ikke en person som "glor" på jenter. Men det er fascinerende å gløtte, en og annen gang. Litt moro å vite at det finnes jenter som er "lik meg" (på det området). :)

Selvsagt. Så de gangene en kvinne eller en mann har kommet frem til meg og gitt uttrykk for nettopp det; respekt og forståelse for den jobben jeg nedlegger og har nedlagt i forhold til kosthold og trening, så er det et godt utgangspunkt for bekjentskap, uansett hvilken variant det seinere antar. Mao, feel free to approach om du skjønner hva som kreves og har respekt for det.

Skrevet

Av ren nysjerrighet, så må jeg bare spørre hvor du trener - er det på østlandet, vestlandet - hvor ?

Trønderlag, så langt i fra :danse:

Skrevet

Hmmm, Så det jeg burde gjøre er? Altså jeg trener ofte med vennene mine, så føler det blir dumt å skal spørre han helt ut av det blå uten at han tyder at jeg er interessert.. Eller er jeg bare for klein og tenker gjennom ting alt for mye? Heheeee :rodme:

Skrevet

Her er det gammeldags mot og selvtillit som gjelder!

Jepp, mangler litt av begge duu..:P

Skrevet

Mannfolk liker at ting blir sagt rett frem. Ta kontakt neste gang og spør om dere skal trene sammen eller noe. Da bør han ta hintet.

Greit nok det, men når man er så sjenert foran mannfolk som meg så blir man altfor klein.. Kanskje jeg må manne meg opp litt da..

Skrevet

Trønderlag, så langt i fra :danse:

Hvordan syns du han virker som type da? Åpen, mild, blid, seriøs, distansert, kynisk, tøff?

Anonymous poster hash: ed73b...def

Skrevet (endret)

Hva med å drite deg ut litt? Og om du ler av det selv så kan det hende han også ler av det, også kan dere snakke derfra. Fin måte å bryte isen på egentlig.

Endret av Camo
Skrevet

Hvordan syns du han virker som type da? Åpen, mild, blid, seriøs, distansert, kynisk, tøff?

Anonymous poster hash: ed73b...def

Han virker veldig hyggelig og prater med de fleste som trener, er veldig ofte sammen med venner som han prater med så blir litt vanskelig å komme til.. Han virker åpen og det skulle tenkes at dette ikke er noe problem.. Men jo det er det.. hehe

Skrevet

Hva med å drite deg ut litt? Og om du ler av det selv så kan det hende han også ler av det, også kan dere snakke derfra. Fin måte å bryte isen på egentlig.

Denne likte jeg litt, takk for tipset.. Er ganske flink på å drite meg ut så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...