Sheltay Retrac Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Mine favoritter er: Eplebåter med kanel, varmet i micro til de er myke Mørk sjokolade med mandler til Gulrot, kålrot og blomkål med kesamdipp Avokado med salt og pepper
Pringle Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Yoghurt med peanøttsmør Grønt eple i skiver med peanøttsmør Yoghurt med lønnesirup og valnøtter Cheese on toast Chevre, nøtter, søt frukt Pomelo, granateple, litchi, pasjonfrukt, julerøde epler Kyllingvinger Søtpotetmos Laks og ris Pasta i fløtesaus Entrecote Grillet maiskolbe Kastanjer Peanøtter, pistasjnøtter Minestronesuppe med grovrevet parmesan Kakao med honning Maizenapudding med honning Spinatsuppe Blomkålsuppe med bacon Mm, ja, jeg er matvrak
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Nesten all mat jeg lager blir god, så da blir det kosemat. Jeg bruker mat som snacks. Altså spiser meg mett på sunn mat i stedet for å småspise hele kvelden. Er jeg for fysen så har jeg spist for lite fett. Anonymous poster hash: c3428...438 1
Butter Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Nøtter, mørk sjokolade, musliknekkebrød med ost, fiken med blåmuggost
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Lavkarbo-smoothie av gresk yoghurt, rå egg, bringebær, avokado, isbiter og kokosvann. Snacks! Anonymous poster hash: 8339f...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå