Gå til innhold

Er ikke bare stas med dating...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange synes dating kan være gøy helt fra første møte, men jeg synes ikke noe om det. Alt er hyggelig når man møtes, alt stemmer og ingenting å utsette på det. Verre er all usikkerheten når man ikke er med hverandre. Burde ikke ha noe å klage på, får svar på meldinger og han tar kontakt selv også. Allikevel trives jeg aller best når man har blitt kjent og kan føle seg trygg på at begge satser. Flere som meg?

Anonymous poster hash: 80784...468

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke glad i dating. Blit nervæs og stressa av det. De jeg liker, liker ikke meg, så jeg er "alltid" på date med menn som jeg ikke liker kjempegodt. Føler meg også målt opp og ned og blir avvist rett som det er. Dating er noe dritt.

Anonymous poster hash: 8b15d...5fa
AnonymBruker
Skrevet

Mange synes dating kan være gøy helt fra første møte, men jeg synes ikke noe om det. Alt er hyggelig når man møtes, alt stemmer og ingenting å utsette på det. Verre er all usikkerheten når man ikke er med hverandre. Burde ikke ha noe å klage på, får svar på meldinger og han tar kontakt selv også. Allikevel trives jeg aller best når man har blitt kjent og kan føle seg trygg på at begge satser. Flere som meg?

Anonymous poster hash: 80784...468

Helt normalt. Er slik selv. Blomstrer ikke ordentlig opp og slapper av før jeg føler meg trygg på at vi har noe spesielt og at han tenker det samme :).

Anonymous poster hash: 8415e...8d7

Skrevet

Synes og dating bare er stress. Også er jeg lei av de som skal framstille seg selv, som så perfekte. Så kommer det fram etter hvert at de har ikke bare pyntet litt på sannheten, men løyet om flere ting. Det blir jo bare dumt da.

Skrevet

Jeg holder selv på å bli sprø av usikkerhet, selv om jeg sikkert ikke har noe å være usikker for siden vi har god kontakt når vi ikke møtes. Det er skummelt å slippe seg helt løs før man vet om begge vil satse, og hvor lenge bør man date før noe slikt tas opp?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe stas med dating?

Anonymous poster hash: badd3...3ef
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...