AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg trenger litt hjelp! Jeg holder på med en gutt, men jeg er litt usikker på om jeg liker han godt nok til å bli sammen med han. Jeg kjenner han godt, men trenger nok mer tid. Og han har gitt flere ganger uttrykk for at han er interressert i meg. Men jeg tror egentlig at problemet i bunn og grunn er at jeg ikke er helt kommet over eksen min. Og at jeg innerst inne håper på å bli sammen med han igjen. Kan jo aldri si aldi, men på nåværende tidspunkt så tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje. Så kanskje er det egentlgi hjelp til å gå videre jeg trenger? Har dere opplevd noe liknende? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: f9e1c...961
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 IKKE involver deg i noe før du er hundre prosent sikkert over ekskjæresten din. Det er riktig at du skal gå videre, men det å finne seg en ny som du i tillegg ikke vet om du liker så godt, er ikke rette måten å gjøre det på Anonymous poster hash: 7056c...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå