1Princess Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg skrev tidligere at jeg har egentlig aldri vært så interessert i hudpleie utover det normale. Har ikke tenkt over merker, prøvd noe nytt hver gang. Har ikke holdt oversikten. Ønsket meg i julegaver og bursdagsgaver. Rett og slett fått, kjøpt og brukt. Har ikke hatt noen problem med huden, ikke med kviser eller feit hud eller hudormer. MEN nå har jeg passert 30! Å fått hudormer og bitte små kviser i ny ned. Neseryggen full av svarte prikker. Foundation som smuldrer av pga tørr hud osv osv. Venninne har begynt i ny jobb og driver parfymeri og prakka på meg noen prøver. Startet med Kanebo. Supert! Ser STOR forskjell bare etter 1 uke! Men det er jo et kostbart merke. Noen mener det er for dyrt for hva man får. Jeg elsker duften og konsistensen og at den har hjulpet meg så langt. Nå har jeg tenkt å prøve meg på ansiktsmaske. Noen gode forslag? Jeg har blandingshud. Mine mål er fuktighet, har endel porer (tips mot porer trenger jeg også.) Jevn hud er målet, men det er vel til oss alle. Sliter endel med hudormer også. Å små Små kviser. Eller sliter ikke med de egentlig, de dukker opp av og til.. Kommer sikkert av hva jeg putter i munnen det da.. Uansett. Forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå