AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan vasker man seg i skrittet i en fellesdusj? Sikkert teit spørsmål, men jeg er ikke så vant til å trene på senter. Hjemme sitter jeg på huk med dusjen i hånda. Hvordan lan jeg vaske meg nedentil og bli ren i fellesdusjen, uten å være altfor åpenlys?Anonymous poster hash: d9ca7...faa 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 du gnir inn litt såpe, og gnir det av igjen. Hvorfor må du sitte på huk for å vaske deg der? Spyler du inni? Anonymous poster hash: 09898...f25 1
SardintrollReturns Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg bare snur ryggen til og gjør det fort og greit, de andre er jo uansett opptatt med seg selv og sitt. 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 hvorfor i alle dager sitte på huk? ha litt intimsåpe på, å spyl det av. mer trengs ikke
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 hvorfor i alle dager sitte på huk? ha litt intimsåpe på, å spyl det av. mer trengs ikke Helt enig. Uansett har du neppe løst dusjhode på trningssenteret som du kan dra med ned i huksittende stilling for å spyle dine mer intime deler. Og takk og pris for det! Tror ikke så mange ville satt pris på å være vitne til dine spesielle intimvaskvaner. Anonymous poster hash: ce9e9...559 5
SardintrollReturns Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Eneste gangene jeg setter meg på huk, er når jeg skal gjøre litt mer enn å bare vaske meg, for å si det sånn. Og det skjer naturligvis kun på eget bad. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå