AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er virkelig blitt bitt av treningsbasillen det siste halvåret! Har satt meg høye mål, og ønsker nå tips til bilder og ordtak jeg kan legge som bakgrunn/printe ut, som kan inspirere meg videre. Hva er din visuelle motivasjon for riktig trening og kosthold?Anonymous poster hash: 1fac1...8d6
Pringle Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Plukket opp denne fra forumet til MyFitnessPal: "Food and exercise are like medicine - they are dose dependent. If you get too little of either, it doesn't work. If you get too much of either, you get bad side effects."
Marie90 Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 "Nothing tastes as good as skinny feels" "If you don't take care of your body, where are you going to live?" "No matter how slow you go, you are still lapping everybody on the couch" "Those who think they have no time for healthy eating, will sooner or later have to find time for illness" Og forøvrig:
Atrix Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg er virkelig blitt bitt av treningsbasillen det siste halvåret! Har satt meg høye mål, og ønsker nå tips til bilder og ordtak jeg kan legge som bakgrunn/printe ut, som kan inspirere meg videre.Hva er din visuelle motivasjon for riktig trening og kosthold?Anonymous poster hash: 1fac1...8d6 Endret 6. januar 2014 av Atrix
Pringle Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Her er faktisk et bilde med et ordtak: http://www.fatchick2fitchickblog.com/wp-content/uploads/2013/03/choose-your-hard.jpg (Losing weight is hard, maintaining weight is hard, staying fat is hard; choose your hard.)
Gjest Bringebær55 Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 "If you aren't going all the way, why go at all?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå