Sheltay Retrac Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har lyst til å farge håret, men har ikke lyst på ettervekst og behov for å farge det fast. Er derfor på utkikk etter toning som holder noen vask og som går ut av håret før etterveksten synes. Synes at man får litt "parykklook" av hjemmehårfarging, fargene blir ofte veldig kunstige. Er det noen merker som er bedre enn andre på dette?
anxiety Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 har du ikke lyst på ettervekst ; ikke farg håret Det er faktisk ikke sånn at selv om det står " går ut etter noen vask", så gjør det ikke det I så fall må du gå til frisøren, for de hårfargene er mye mildere enn de på butikken.
Sheltay Retrac Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2014 De har alltid gått ut i vask på meg før, jeg synes bare fargen pleier å bli litt kunstig. Ønsker meg bare litt mer glød i hårfargen, og ikke brannbilrødt hår som jeg fikk en gang jeg farget det i såkalt "kastanjebrun".
Sheltay Retrac Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2014 Men har frisørene hårfarge som ikke er permanent altså?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Men har frisørene hårfarge som ikke er permanent altså? Ja:) frisøren min vil aldri bruke permanent, uten at du faktisk har grått hår. Jeg bruker minicolor (samme som toner, sa frisøren), og den holder selvfølgelig veeeldig godt på meg, da jeg har farget hår fra før Men gå til frisøren:) Anonymous poster hash: e8468...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå