solfaktor1 Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har da slått til og blitt medlem på et treningssenter! :O De mange gruppe timer og jeg har lurt litt på om jeg skal prøve meg på yoga og evnt pilates. Noen som har erfaringer? og fungerer det forresten bra som uttøying hvis jeg har hatt en treningsøkt før denne gruppetimen?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg trener ofte yoga etter spinning eller styrketrening. Men da bør du være sterk nok, for yoga og pilates kan være tungt nok det også. Du får trent opp kjærnemusklene, samtidig som du får strukket godt ut. Har veldig tro på at en god dose yoga/pilates sammen med styrke, er gull verdt. Man skal tross alt leve med den kroppen man har til man blir gammel, og den blir ikke mindre stiv med årene. Stive kropper gir også mange helseplager, så greit å ungå disse om man kan.
solfaktor1 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2014 Ja, jeg har prøvd litt hjemme og da merker jeg jo at jeg sliter litt med å holde stillingene lenge og samtidig huske å puste. Får ta det pent i begynnelsen tror jeg
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Lurt. Men så er det jo så gøy, for man får raskt en god progresjon. Brått er man mykere og sterkere og klarer å puste lettere også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå