Gå til innhold

Jeg og han jeg holder på med prater ikke sammen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kun når vi er med hverandre. Da har vi det utrolig koselig. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg er ganske sikker på at han har det for meg også. Vi treffes et par ganger i uken. En gang iblant sender vi meldinger og sier god natt eller at vi savner hverandre. Men det er altfor sjeldent. Vi holder aldri lange samtaler. Dette får meg til å føle at vi har et fuckfriend-forhold, siden vi aldri snakker sammen utenom når vi treffes. Men vi kysser offentlig, holder hender osv. Og jeg vet at han ikke bruker meg. Men det er så frustrerende at vi aldri snakker utenom, og jeg savner han så mye at det gjør vondt. Jeg vil ikke presse meg på heller, siden han har nok mye å gjøre og jeg vil ikke virke innpåsliten. Det er det verste jeg kan tenke meg, å være for pågående. Hva skal jeg gjøre?

(har nettopp pratet med noen utenforstående, og de sier at jeg bør se et rødt flagg fordi det høres ut som han bruker meg. Men jeg er 99% sikker på at han ikke gjør det.)

Anonymous poster hash: 7542a...b63
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sa de noe om hvorfor de mente han bruker deg?

Anonymous poster hash: 37fcc...839
Skrevet

Hva med å vise hva du føler for han? Det verste som kan skje er at man blir avvist, men det er verre å gå rundt å lure eller gå glipp av sjangsen fordi ingen turte å ta første steg.

AnonymBruker
Skrevet

Sa de noe om hvorfor de mente han bruker deg?

Ja. Fordi vi ikke snakker sammen utenom når vi treffes. Og de sier at når folk holder på så skal man snakke sammen i form av SMS, facebook, telefonsamtaler. Jeg argumenterte med at vi holdt hender og kysset offentlig, men de sa at det ikke var grunn nok.

Hva med å vise hva du føler for han? Det verste som kan skje er at man blir avvist, men det er verre å gå rundt å lure eller gå glipp av sjangsen fordi ingen turte å ta første steg.

Han vet at jeg liker og er betatt av han. Det var jo jeg som sa at jeg var interessert og han gjengjeldte det. Vi sier at vi er glad i hverandre også. Jeg har også sagt at jeg ikke ønsker et fuckfriend forhold. Så han vet hvor han har meg.

Skrevet (endret)

Ja. Fordi vi ikke snakker sammen utenom når vi treffes. Og de sier at når folk holder på så skal man snakke sammen i form av SMS, facebook, telefonsamtaler. Jeg argumenterte med at vi holdt hender og kysset offentlig, men de sa at det ikke var grunn nok.

Han vet at jeg liker og er betatt av han. Det var jo jeg som sa at jeg var interessert og han gjengjeldte det. Vi sier at vi er glad i hverandre også. Jeg har også sagt at jeg ikke ønsker et fuckfriend forhold. Så han vet hvor han har meg.

Ja, men har du spurt ham om han føler det samme? Kommunikasjon handler om å høre etter og spørre hva den andre tenker og føler om ting også.

Endret av Armitage
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men har du spurt ham om han føler det samme? Kommunikasjon handler om å høre etter og spørre hva den andre tenker og føler om ting også.

Jeg tør ikke å snakke om følelser ennå, i og med at vi bare har datet under ti ganger. Men han har jo sagt at han er interessert i meg...

Mener du at jeg skal spørre: "føler du dette går noe vei egentlig?"

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tror uansett at han føler noe for meg, siden han sier at han savner meg og at han er glad i meg. Problemet er at vi ikke snakker sammen utenom..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere ikke har så mye å prate om da?

Anonymous poster hash: f7ac6...784
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere ikke har så mye å prate om da?

De gangene vi har pratet har vi bare pratet om hverdagslige ting. Når vi treffes prater vi ikke sånn kjempemye, men er mere fysiske. Er dette et problem?

Skrevet

Jeg tør ikke å snakke om følelser ennå, i og med at vi bare har datet under ti ganger. Men han har jo sagt at han er interessert i meg...

Mener du at jeg skal spørre: "føler du dette går noe vei egentlig?"

Jeg hadde lagt det frem på en måte slik at det er umulig å mistolke svaret jeg da. Jeg hadde sagt at jeg føler det sånn og sånn og at jeg ønsker et seriøst forhold hvor vi er eksklusive. Hva føler du? Men så har jeg aldri vært den personen som går rundt grøten da. Jeg har til og med blitt avvist når jeg har sagt hva jeg følte, men angra ikke på det. Det gjorde det bare lettere å komme seg videre og møte den personen jeg var ment til å bli sammen med:)

AnonymBruker
Skrevet

nei, det trenger ikke å være et problem. Snakker ikke mye sammen vi heller, med mindre det er noe.

Synes det er behagelig :)

Anonymous poster hash: b7dc7...a95
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lagt det frem på en måte slik at det er umulig å mistolke svaret jeg da. Jeg hadde sagt at jeg føler det sånn og sånn og at jeg ønsker et seriøst forhold hvor vi er eksklusive. Hva føler du? Men så har jeg aldri vært den personen som går rundt grøten da. Jeg har til og med blitt avvist når jeg har sagt hva jeg følte, men angra ikke på det. Det gjorde det bare lettere å komme seg videre og møte den personen jeg var ment til å bli sammen med:)

Jeg skjønner hva du mener! Jeg sa jo til han den gangen at jeg lenge hadde lagt merke til ham og at han hadde gjort inntrykk på meg, og at jeg gjerne ville bli bedre kjent med ham. Så sånn sett føler jeg at vi har god kommunikasjon da. Men han er nemlig ikke den flørtetypen, ikke typen som tar kontakt med jenter eller bruker mye tid på chatting. Jeg føler det er gått for kort tid til at jeg kan snakke med han om forhold. Er det egentlig normalt å få følelser allerede etter tre dates? Skal sies at vi har overnattet hver gang.

nei, det trenger ikke å være et problem. Snakker ikke mye sammen vi heller, med mindre det er noe.

Synes det er behagelig :)

Anonymous poster hash: b7dc7...a95

Det synes jeg også! Det viktigste er at vi vet og kan føle at vi er glad i hverandre mener jeg da. Men selvfølgelig er kommunikasjon også viktig når det er viktige ting å ta opp....

AnonymBruker
Skrevet

De gangene vi har pratet har vi bare pratet om hverdagslige ting. Når vi treffes prater vi ikke sånn kjempemye, men er mere fysiske. Er dette et problem?

Det er et problem om du føler dere ikke blir kjent. Da er det hele ganske overfladisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et problem om du føler dere ikke blir kjent. Da er det hele ganske overfladisk.

du har rett... Jeg tror jeg må si det til han. At jeg ikke føler at vi blir kjent, og jeg skulle ønske vi kunne finne på andre ting sammen og prate sammen litt utenom. Men det er rart, jeg føler at jeg er blitt kjempeglad i han bare det at vi har vært sammen og hatt det koselig noen helger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...