Icy Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 De sier at det tar bare ett minutt å treffe en spesiell person... En time å sette pris på dem... En dag for å elske dem... Men det tar ett helt liv å glemme dem...
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Glemmer man dem egentlig,da? Vil ikke så spesielle mennesker alltid finne si deg, som et evig minne enten det er på godt eller vondt? Et skritt videre på veien?:-) Ikke meningen å kverulere, bare et lite tankekors.....
Gjest Hillary.. Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Man glemmer dem ikke, for man husker dem hele livet... Men man må glemme dem såpass at man gå videre og elske noen andre.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Javisst, men likevel vil de man HAR elsket aldri bli glemt. De blir stående i hukommelsen, som en brostein på veien man går....
~Viva~ Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 For meg tar det iallfall mer enn en dag før jeg elsker en person... Mye mer... Og det er nettopp derfor, fordi det tar så lang tid å få de følelsene, at jeg heller aldri glemmer den personen som er så spesiell.
Icy Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2004 For meg tar det iallfall mer enn en dag før jeg elsker en person... Mye mer... Og det er nettopp derfor' date=' fordi det tar så lang tid å få de følelsene, at jeg heller aldri glemmer den personen som er så spesiell.[/quote'] Er den personen spesiell nok så stemmer det vil jeg tro. Har ikke opplevd det selv da men kanskje one day
Suzy Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 De sier at det tar bare ett minutt å treffe en spesiell person... En time å sette pris på dem... En dag for å elske dem... Men det tar ett helt liv å glemme dem... Dette er så sant som det er sagt...
LaToya Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Det er sant ja .....selv om jeg gjerne nå skulle ha klart å glemme tufse eksen ! Følelser er sterke saker !
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Har vært der, ja. Men jeg tror ikke at det var han som gjorde at jeg ikke glemte han, tror heller det var meg. Noe psykologi-greier.
LilleBille Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 .. og noen ganger er det umulig å glemme (selv om man er ferdig) ... fordi man faktisk har barn sammen...
Bitte Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Tror alle har noen fra fortiden,som alltid kommer til å få hjertet til å banke litt fortere. Sånn tror jeg det skal være....og det betyr slettes ikke at man vil være sammen med den personen,bare at vedkommende har satt spor! En god følelse er det! (så sant man ikke er ulykkelig forelsket ,da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå