Atrix Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Noen som har greie på dette? Kjøpte meg en pulsklokke nylig, og trente i dag med den for første gangen. Jeg er temmelig sikker på at den er riktig, siden den ga samme puls som 2 andre klokker jeg har prøvd, men ikke trent ordentlig med. Trente i 65 minutter og lå i stor grad på 160 de fleste stedene. Jeg benyttet også anledningen til å måle min makspuls, og den lå fader meg på 203! Uansett, så vil jo det si at jeg trente med ca 80% av makspuls store deler av økten, med et par topper over 190. Jeg prøver å bli tynnere, og lurer på hvor mye jeg forbrenner da? Jeg greide jo selvfølgelig å slette fila etter trening!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Legg inn alle tall og mål med mer, i en treningslogg. Du finner ganske mange av de på nett og som app. Da vil den regne ut ca kaloriforbruk på deg også. Jeg bruker Shapelink for dette formålet. Bruker Endomondo også, men ser det blir forskjellige resultater på disse to. Synes Endomondo virker å ha litt for høye resultater, så ergo Shapelink her. Anonymous poster hash: f4fd9...c47
Atrix Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2014 Legg inn alle tall og mål med mer, i en treningslogg. Du finner ganske mange av de på nett og som app. Da vil den regne ut ca kaloriforbruk på deg også. Jeg bruker Shapelink for dette formålet. Bruker Endomondo også, men ser det blir forskjellige resultater på disse to. Synes Endomondo virker å ha litt for høye resultater, så ergo Shapelink her. Anonymous poster hash: f4fd9...c47 tusen hjertelig takk shapelink viste 602. Har alltid bare regnet med 400 kcal for zumba, og trodd jeg ble så sliten fordi jeg var i så dårlig form hehe.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Det står sikkert på klokken. Hvis du går inn på detaljer for økten Anonymous poster hash: 2df89...b7e
Strikkemamma Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Trente du zumba? Visste ikke man forbrente så mye av det. Trente det selv for noen år siden. Kjempekjekk trening
Atrix Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2014 Trente du zumba? Visste ikke man forbrente så mye av det. Trente det selv for noen år siden. Kjempekjekk trening Ja , men jeg tok i en del mer enn vanlig, for å prøve denne pulsklokken min da ( som jeg ikke vet hvordan man lagrer filer på enda, siden jeg slettet hele økta etterpå hehe). Trodde heller ikke zumba var så veldig intenst, men man kan åpenbart gjøre det meste av trening til hva man vil i forhold til intensitet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå