Gå til innhold

Gir pilates deg mere definerte muskler ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på noen pilates timer nå, og jeg elsker det :D men kan man få definerte muskler av det ? er slank fra før av, så målet å få definerte muskler. Trener også mye annet utenom :)

Anonymous poster hash: 2cbe3...9ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 87f2a...89a

AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Trener man hardt nok, så får man helt klart definerte muskler. Det er ganske tungt og går jo mye på coremusklene med mer. Digg treningsform.

Anonymous poster hash: 9348a...c89
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt nei. :ler:

Om du skal få definerte muskler, må fettprosenten opp - og hvis du er slank fra før og ønsker å øke muskelmassen, vil jeg tro det finnes langt mer effektive måter å gjøre dette på enn å trene pilates.

Men, om du liker det, så kjør på!

Anonymous poster hash: 0051e...c73
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fettprosenten må ned, mente jeg selvfølgelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt nei. :ler:

Om du skal få definerte muskler, må fettprosenten opp - og hvis du er slank fra før og ønsker å øke muskelmassen, vil jeg tro det finnes langt mer effektive måter å gjøre dette på enn å trene pilates.

Men, om du liker det, så kjør på!

En time pilates kan ta pusten fra en hver musklebunt ;) Det ser tilsynelatende lett ut, men det er ikke det (kommer jo så klart an på timen/instruktøren)

AnonymBruker
Skrevet

En time pilates kan ta pusten fra en hver musklebunt ;) Det ser tilsynelatende lett ut, men det er ikke det (kommer jo så klart an på timen/instruktøren)

Ja, det tror jeg gjerne.

Men tviler likevel på at det gir veldig definerte muskler, slik ts spør etter. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...