AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Har vært på noen pilates timer nå, og jeg elsker det :D men kan man få definerte muskler av det ? er slank fra før av, så målet å få definerte muskler. Trener også mye annet utenom Anonymous poster hash: 2cbe3...9ec
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Ja Trener man hardt nok, så får man helt klart definerte muskler. Det er ganske tungt og går jo mye på coremusklene med mer. Digg treningsform. Anonymous poster hash: 9348a...c89
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville sagt nei. Om du skal få definerte muskler, må fettprosenten opp - og hvis du er slank fra før og ønsker å øke muskelmassen, vil jeg tro det finnes langt mer effektive måter å gjøre dette på enn å trene pilates. Men, om du liker det, så kjør på! Anonymous poster hash: 0051e...c73 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Fettprosenten må ned, mente jeg selvfølgelig. Anonymous poster hash: 0051e...c73 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville sagt nei. Om du skal få definerte muskler, må fettprosenten opp - og hvis du er slank fra før og ønsker å øke muskelmassen, vil jeg tro det finnes langt mer effektive måter å gjøre dette på enn å trene pilates. Men, om du liker det, så kjør på! Anonymous poster hash: 0051e...c73 En time pilates kan ta pusten fra en hver musklebunt Det ser tilsynelatende lett ut, men det er ikke det (kommer jo så klart an på timen/instruktøren) Anonymous poster hash: 9348a...c89
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 En time pilates kan ta pusten fra en hver musklebunt Det ser tilsynelatende lett ut, men det er ikke det (kommer jo så klart an på timen/instruktøren) Anonymous poster hash: 9348a...c89 Ja, det tror jeg gjerne. Men tviler likevel på at det gir veldig definerte muskler, slik ts spør etter. Anonymous poster hash: 0051e...c73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå