Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 i dag skjedde det. hun gjorde det slutt med meg på toårsdagen vår. vi har pratet sammen og vi er begge enige i at vi har hatt endel problemer i den senere tid. men det som er så trist er at jeg fortsatt elsker henne av hele mitt hjerte, men hun sa at hun ikke trodde/følte at det kom til å bli oss igjen slik det står nå. jeg er knust, får ikke sove, klarer ikke tenke på noe annet et eneste sekund. det er endel jeg vet jegkunne gjort annerledes, og som jeg vet jeg kan hvis jeg får muligheten til å vise det men jeg føler at alt håp er ute. hun har vert russ i år, og de to siste månedene har jeg jobbet "alt" for mye, og det har gått ut over humøret mitt, som har gjort at jeg fort har blitt irritert og sur på folk. har trappet betraktelig med på jobbingen nå.. det er ikke det at jeg ikke stoler på henne for det gjør jeg fullt ut! men når jeg har vert sur har jeg hengt med opp i små bagateller som hun har gjort, som ijgen har gjort henne irritert så har jeg bare gjort det enda værre og maset på henne i tide og utide. jeg vet jeg har gjort en stor tabbe, men jeg vil ikke gi slipp på henne fordet. jeg vet jeg kan skjerpe meg.bare nå når jeg ikke jobber døgnet rundt kjenner jeg at jeg er blitt mye gladere enn når det sto på som verst. det jeg lurte på var bare hva dere syns jeg skal gjøre.skal jeg gi henne tid og se om vi kan fortsette senere, og hvis så hvor lenge bør jeg la henne ha "fri".. eller skal jeg prøve å komme over henne(som jeg ikke er klar for nå for jeg elsker henne), og bli vennen hennes slik hun vil..
Flowery Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Vær som en venn for henne. Og bare det! Ikke vis henne at du fremdeles vil være kjæresten hennes. Hun har sagt at dere skal være bare venner. Javel, da er det det du forholder deg til. Vis at du har et liv. Gå ut med gutta og lev livet! Du skal selvfølgelig ikke legge ut om andre jenter osv. Hun kan heller få lure på hva som skjer. Hvis hun spør, så si at du har det bra! Dersom hun fremdeles har følelser for deg, vil dette få henne til å lure og hun vil prøve å få deg tilbake. Men er hun ferdig med deg, så er hun ferdig. Da har du i hvertfall tatt bruddet som en mann.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 kanskje lett å si det slik, men jeg klarer ikke å holde inni meg at jeg elskeer henne. det går bare ikke.kanskje i fem sekunder når jeg ikke tenker på henne, men det gjør jeg hele tiden. fikk ikke sove i natt, klarer ikke tenke på mat da blir jeg bare enda mer kvalm enn det jeg alt er. men vil hun ikke så vil hun ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 bør jeg bare prøve å ikke vise at jeg elsker henne, og vente og ase hva tiden bringer selv om at det er litt fjernt at jeg skal få til det nå? jeg vil jo sende henne melding og si at jeg elsker henne, for jeg gjør jo det. har ikke lyst å holde følelsene mine inni meg. det tror jeg ikke jeg klarer over lengre tid.da bryter jeg sammen. bør jeg ikke skrive mld til henne på en stund? hvis jeg svarer på melding fra henne hvis hun sier hun er glad i meg, kan jeg da si at jeg er glad i henne, eller bør jeg prøve å være "likegyldig" og prøve å overse henne som flowery sier? synes det er så brutalt for det er tross alt kvinnen jeg elsker..
Flowery Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 Poenget mitt var at du ikke må vise at du er tilgjengelig hele tiden. For dersom du er det, kan hun ta deg som en selvfølge. Det kan føre til at hun holder deg på vent. Kanskje mens hun ser etter andre (hvis hun er over deg). Dersom hun ikke er ferdig med deg, men vet at du er der og venter, så kan hun bruke veldig langt tid på å bestemme seg. Noe som sliter deg ut. Derfor mener jeg at du burde leve ditt liv slik at hun kan begynne å lure på om du er på vei vekk fra henne ( og kanskje hun får panikk og vil ha deg tilbake). Mens du lever livet med gutta og alle andre venner, så har du det også litt bedre i denne vonde situasjonen. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 takk for rådet. skal gjøre det, eller det er det jeg prøver å gjøre.. men hjertet mitt vil sende melding til henne. men jeg skal vente til hun tar initiativ, for en av de tingene jeg har gjort er å mase mye på henne.. jeg vil vise at jeg klarer å gi henne tid, og at hun ikke trenger å føle at jeg puster henne i nakken uansett hvor hun er og hva hun gjør.. det har jeg gjort før, og vet det var veldig dumt av meg. håper hun skjønner at jeg virkelig angrer på det og vil gjøre noe med meg selv for å endre på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå